Lääkkeiden unohtaminen
Oon monta vuotta syönyt 2 eri lääkettä ja viime aikoina olen unohtanut ottaa lääkkeitä ja olokin on ollut hyvä.
Mutta nyt pari päivää on ollut ihan outo olo. En nuku paljon, jaksan silti touhuta paljon, shoppailen, haluaisin uuden 1100€ maksavan kännykän, hiusten pidennykset, implantin puuttuvan hampaan tilalle jne. Tilasin jo hiusvitamiineja Stockmannilta 1 purkki oli 37€.
Aamulla ennen 10.00 olin jo menossa kauppaan hakee kukille multaa ja nyt vaihtamassa mullat. Yleensä menee monta vuotta että saan tehtyä Tai mentyä edes kauppaan noin aikaisin.
Selaan koko ajan nettiä mitä voisin ostaa ja nyt olo tuntuu täydelliseltä, energiaa, luotan itseeni, haluan mennä joka paikkaan ja ostella kaikkea. Onko tämä normaalia jos on lopettanut lääkkeen?
Yleensä olen todella harkitseva mitä ostan ja teen, sekä olen hiljaisempi ihmisten kanssa mutta nyt ei.
Resepteissä lukee ” pysyvä lääkehoito”. Pitäiskö syödä lääkettä loppuelämäni vai niin kauan kuin lääkäri määrää. En tiedä uskallanko lääkärille kertoa että lopetin lääkkeet. Olen hoidossa vain terveyskeskussa enää ja omakannan kautta uusin lääkkeet. En käy siis missään puhumassa.
Mutta tämä on outoa että pää ei osaa rauhoittua vaan haluan ostaa kaikki nyt heti.
Mitä teen?
Mulla on epäilty kaksisuuntaista mielialahäiriötä mutta psykiatri sanoi ettei diagnoosia voi asettaa. Mulla on sitten todettu pitkäaikainen masennus ja epävakaa persoonallisuus.
Mietin myös Oisko mulla sittenkin kaksisuuntainen? Tästä on jo 3 v kun tutkittu