Lääkkeet ja ylipaino
Nonniin.
Olen noin kahdeksan vuotta syönnyt säännöllisesti 30milliä diapamia päivässä, noin kuusi vuotta antipsykoottista lääkettä, välillä säännöllisesti ja välillä tarvittaessa, sitten viellä parina viime lääkekäyttövuotena opiaatteja ja lyricoita. Nyt olen suunilleen puolitoistavuotta ollut syömättä pameja ja opiaatteja sekä lyricoita ja noin puolvuotta antipsykootteja. Olen syönyt puoltoista vuotta säännöllisesti suht terveen ruuan ja kohtuudella herkkua(viikonloppusin jotain makeaa) 33kiloa tuli ylipainoa noin kolmen viimesen lääkekäyttövuoden aikana. Join myös tuolloin paljon alkoholia, mutta nyt en enään yhtään. Kun lääkitys loppui paino heitteli paljon. Lähti 12kiloa melken heti pois mutta hiipi kaikki takasin. 01.01.2018 jäi tupakka pois ja yhtäkkiä painoin taas 138 kiloa 😠 nyt suunilleen 128kiloa painoa.. ollut jo noin puolen vuoden verran. Olen kävellyt päivisin noin seitsemän viikon aikana jotakuinkin 5-12 kilometriä… 900grammaa pudonnut paino 🤨 mun normaalipaino on 100-105kiloa. Nyt ne joilla on kokemus HOI!! Putooko nää koskaan?