Lääkitys pois

Lääkitys pois

Käyttäjä Asleep aloittanut aikaan 22.11.2011 klo 10:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Asleep kirjoittanut 22.11.2011 klo 10:26

Mä olen tosi tyhmä. (Positiivista joo.) Poistin / tuhosin pari päivää sitten lääkkeeni ja reseptini jostain impulsiivisestä syystä. Nyt on olo aika ankea, mutta pärjäilen. Tosi ristiriitaiset fiilikset. Lääkkeet oikeasti auttoivat minua. Mutta toisaalta alkoi kyllästyttämään kun olo oli liian hyvä… ja kuitenkin ei niin hyvä, että elämää saisi oikeasti muutettua mitenkään paremmaksi. Päivästä toiseen samaa olemista ja ajan kuluttamista. Miten oikein osaisi suhtautua siihen, että tämä elämä nyt oli tässä, ja nyt pitää vain olla? Ainakin nyt ilman lääkkeitä taas tuntuu, että jotain tapahtuu. Mutta en tiedä tapahtuuko mitään positiivista, ja positiivinen kehitys kai olisi se mistä oikeasti pitäisi olla kiinnostunut. En tiedä pitäisikö lääkkeitä lähteä taas hakemaan, mutta toisaalta ei ehkä vielä. Pitää nyt rauhassa kärsiä oman tyhmyyden seurauksista. Ja muutenkin tuntuu älyttömältä yhteiskunnallisesti ajatellen, että kalliita lääkkeitä heittää menemään ja sitten tulee pyytämään lisää. Joo. T-y-h-m-ä.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.11.2011 klo 16:29

Heippa
Toivoisin että kävisit hakemassa uudet reseptit ja lääkkeet.
Sillä ei ikinä kannata itse lopettaa lääkkeen ottamista vaan aina kannattaa
lääkärin kanssa asijasta jutella ja asijaa suunnitella.
Sillä kun itse äkkiä lopettaa lääkeen ottamisen niin olo voi huonontua.
Mutta vastaisuudessa jos tulee hassuja inspiksiä ( resetit repiä lääkeet tuhota jne )
niin kannattaa hetki aina miettiä ( vaikka yön yli ) niin asiat ja näkökannat muuttuu monesti.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Asleep kirjoittanut 23.11.2011 klo 11:10

Kiitos viestistä. Olen koko yön miettinyt mitä teen ja sinun viestisi kannusti ajatuksessa, että ehkä lääkäriin kannattaa olla yhteydessä. En osaa sanoa haluanko lääkitystä jatkaa, mutta ehkä asiasta olisi ihan ok kuitenkin puhua lääkärinkin kanssa.

On ihan totta, että impulsiivisuus ei ole sellaista, mitä kannattaisi harrastaa. Mutta jotenkin tuntuu, että aina ei viitsisi olla rationaalinen ja harkitseva. Minä näen, että elämäni on matka kohti itsemurhaa, ja tuntuu, että jos olisin impulsiivisempi niin todennäköisyys, että joskus saan itseni tapettua kasvaisi. Järjetöntä joo.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 24.11.2011 klo 11:00

Heippa
Joo niin toivoisin että menisit heti lääkäriin ja käyttäisit lääkkeitä niin varmasti
elämäsi rauhoittuisi ja selkiytyisi.
Puhu kaikista mieltä painavista asioista.
Mitkäs asiat sinua mieltä painaa ???
Kuin myös toivoisin että ikinä et miettisi itsetuhoajatuksia sillä asioihin kyllä
löytyy ratkaisu.
Minun elämässä on lapsuudessa / nuoruudessa ollut niin paljon vaikeuksia että monesti
olen miettinyt miten olen selvinnyt ja jaksanut niin vaan olen selvinnyt ja nyt elämä
menee liijankin hyvin ja kun minä olen selvinnyt niin sinäkin selviät.
Minä mielelläni kyllä sinua autan ja neuvon ???
Kysy ihan mitä vaan minulta.
Onko sinulla ystäviä / kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää eikä ihminen ikinä saisi jäädä yksin.
Kaunista loppuvuotta sinulle