Lääkehiirenä lopunelämää
Hei kaikille.
Täällä nimimerkin kukaisesti pieni elämä, joka yrittää kaikkensa selvitä ja pitää päätä pinnan yläpuolella.
Tänään oli sellainen päivä, että melkein tein itselleni jotain. Keinoja olisi, mutta lapsi ja puoliso estää.
Olen lapsesta asti ollut vakavasti koulukiusattu ja siitä huonolla itsetunnolla tehnyt muita huonoja ratkaisuja elämässä.
Lääkkeitä olin aluksi vastaan, en halunnut aloittaa. Kuutisen vuotta sitten kuitenkin oli pakko ”luovuttaa” ja aloittaa, oli niin huono kunto.
Koko tänä kuutena vuotena meno on ollut on-off, koko ajan. Välillä ok-kausia, välillä musertavaa ahdistusta ja itsetuhoisia ajatuksia paljon.
Lääkettä on vaihdettu ja vaihdettu ja nyt on alkanut pelottamaan aivan mielettömästi se, että onko ssri-lääkkeet pahentaneet tilannettani oleellisesti?!
Ennen lääkkeitä minulla ei ollut tällaisia itsemurha-paniikkikohtauksia kuten tänään, ei ollut tätä suunnatonta levottomuutta ja sellaista, ettei ”kestä olla omissa nahoissaan”.
Todella, todella pelottavaa ja ahdistavaa.
Onko täällä joku masennusherkkä saanut lopetettua kemialliset lääkkeet ja saanut apua jostakin muusta asiasta?
Haluaisin yrittää lopettaa lääkkeet, mutta onko järkevää, kun sama masennusherkkyys on tallella. Pelkään psykoosia.
Haluaisin vain olla edes suht vakaatunteinen hyvä äiti.