Kylläpä vituttaa

Kylläpä vituttaa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.11.2010 klo 18:10 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.11.2010 klo 18:10

tämä elämä perjantai-iltana.
On kuulemma vuoden vilkkain viikonloppu eli pikkujoulua useat viettää.
Mua ei kukaan hoksannut kutsuä mihinkään juhlaan.

Käyttäjä unei kirjoittanut 28.11.2010 klo 00:03

Tervetuloa kerhoon. Sama tilanne miulla. Ärsyttääkö? Kyllä.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 28.11.2010 klo 15:29

Heippa
Jos kukaan ei kutsu pikkujouluun tai muuhun tilaisuuteen niin kannattaa itse toinen
kutsua tai lähtee itse kaikenlaisiin tapahtumiin niin siitä se yleensä
lähtee pallo pyörimään.
Monesti itsekin on huomannut kun ei ole tuttuihin ottanut pitkiin aikoihin yhteyttä ja
sitten kun ottaa ja jutellaan niin yleensä vaan on todettu että monesti on kumpikin meinannut yhteyttä ottaa mut se vain jäi.
Kaunista talvea sinulle

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 28.11.2010 klo 22:54

Tiedän tunteen..minusta tuntuu, että minutkin aina jätetään ulkopuolelle.
Muut menevät ja tekevät. Itse jään yksin. Toisaalta, on sitten niitä, joiden seurassa on hyvä olla ja se riittäköön.

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 29.11.2010 klo 11:17

Kylläpä on osuva otsikko, mullakin on armoton vitutus meneillään. Perjantain pikkujoulut jäi väliin, olen niin kypsänä kaikkeen mikä liittyy työpaikkaan, ottaa päähän nä tiukkis nutturapäät....mielummin vietän vapaa-aikani ihmisten kanssa joista pidän ja välitän,tai sitten ihan vaan yksin.

Käyttäjä kirjoittanut 29.11.2010 klo 11:41

Olotila jatkuu.
Mitenpä sitä omia juhlia pitäisi, kun sinne ei ketään tulisi. Kun ovat siellä muissa juhlissa.
Yksin sitä saisi niissä omissakin pikkujouluissa juhlia.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 30.11.2010 klo 12:33

Höh, on teillä murheet, itse en pikkujouluihi enää mene, olen kyllästynyt niiden loputtomaan juopotteluun ja pettämiseen.
Liikaa rikkoutuneita ihmissuhteita vaan saa moiset juhlat aikaan.

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2010 klo 17:26

Ei oikeastaan ole murhe vaan vitutus pelkästään.
Tänään jo uudet asiat on pinnassa.
Kun ei ole muuta kuin aikaa, niin aina sitä jotain pitää kehittää ajankuluksi.

Minua kyllä v... aa koko tämä joulunaika.

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 01.12.2010 klo 10:42

Samoin.....mitä lähemmäs joulua tullaan, sitä suurempi ahdistus ja vitutus!

Käyttäjä Marge kirjoittanut 01.12.2010 klo 14:25

Sama!
Ihmiset kauhistelee kun vastaan heidän joulunodotuksiin että vihaan joulua ja kaikkea mitä siihen liittyy. Johtunee siitä että en koskaan saa mitään, kaikki sukulaiset tulevat sukuloimaan mummolle ja valittamaan elämänlaadustaan ja vetävät perseet.

Pikkujoulutkin vaikuttavat olevan joku statussymboli nykyään, mitä enemmän pikkujoulukutsuja sitä enemmän olet joku, jos ei ole niitä tiedossa niin kannattaa pysyä näköjään kotona.

Minut kutsuttiin viime viikonloppuna pikkujouluihin, varmaan säälistä koska kutsuja ei sitten soittanutkaan enää sinä iltana kuin vasta kun oli ollut pikkujouluissaan ja mennyt baariin ja kaikki muut olivat lähteneet. Ihan kiva fiilis tuli ☹️

Ja totta myös sekin ettei kukaan juhliin tulisi myöskään tässä päässä vaikka omat kemut pistäisi pystyyn, kutsuin tupareihin porukkaa. Kukaan ei tullut. Joten ne niistä juhlista. Parasta olisi paeta ulkomaille, tosin rahaa ei vain ole tehdä niin.

Ainoa miten itse lohduttaudun on se, että äkkiä tämä hössötys on ohi. Ja onneksi vain kerran vuodessa.