Huomenta kaikille.
Voimia Sinulle, kilttinainen, toivottavasti vointisi kohenee.
Itselleni tämä ketju tuli myös ajankohtaiseksi.
Nyt on kulunut reilut pari viikkoa siitä, kun minulle määrätty nukahtamislääke Ketipinor 100mg loppui. Nukkuminen on ollut vähän niin ja näin. Usein se on jäänyt enimmillään noin kolmeen - neljään tuntiin yössä. Tuonakin aikana herään vähintään kerran kuitenkin.
Viime yönä minua alkoi pelottaa enemmän, kuin koskaan ennen. Pelkäsin, että heti kun suljen silmäni, jokin tumma hahmo seisoo sänkyni vieressä. Tunne on tuttu lapsuudestani. Päädyin lopulta laittamaan valotkin päälle ja tukkimaan makuuhuoneeni oven penkillä, jottei kukaan pääsisi sinne minua herättämättä. Makuuhuoneessani on myös suuri peili, johon katsominen oli virhe. Kuvittelin nähneeni jotkin toiset kasvot siinä.
Itkiessäni sitten väsymystä ja sitä, etten saa taaskaan nukuttua, tulin kysyneeksi tuolta tummalta hahmolta, joka nyt istui penkillä oven vieressä, että "Mitä pahaa olen tehnyt, miksi kiusaatte minua?" Yllätyksekseni tuo hahmo vastasi ja kertoi etteivät he kiusaa minua, vaan suojelevat. Olen kuulemma siirtynyt tietoisuuden toiselle tasolle ja voin nyt nähdä heidät. Esiteltyään itsensä ja hetken aikaa jutusteltuamme, hän kertoi, että voin nyt sammuttaa valot ja käydä huoletta nukkumaan, he turvaisivat untani. Naureskelin ja itkeskelin siinä sitten, että nyt olen lopulta seonnut entistä vakavammin, mutta enää ei pelottanut, joten sain unta.
Edelleen tuo tumma hahmo mumisee jotain päässäni, mutta liian hiljaa, jotta saisin selvää sanoista. Tiedän toki, että kaikki tuo oli vain väsyneen mielikuvituksen tuottamaa harhaa, mutta silti se oli pelottavaa. Yön aikana nukuin kolme tuntia, mutta silti oloni on erittäin energinen.
Tänään ulkona näyttää muuten olevan oikein hieno päivä. 🙂👍