keskustelua kirjoitti:
Ne menet sitten mutkan kautta suoraan! 🌿
Ehkä mun olossa se, haluaisin niin hallita tätä omaa olemistani jotenkin enemmän...mission impossible.
No todellakin! Tuntuu siltä että hakkaan välillä itsekin päätä seinään sen (hallintapyrkimysten) kanssa. Välillä tuntuu siltä että ainakin minun elämässäni ne korreloivat negatiivisesti onnellisuuden tai tyytyväisyyden kanssa... mutta varmaan jossain määrin tarpeen. Joku kultainen keskitie varmaan siinäkin?
Kiva kuulla että elämästäsi löytyy onnen hetkiä!
Kivaa kirjoitti:
Hei soroppi. Minulla perjantaina viimeinen työpäivä ja työnarviontini myös, sen jälkeen on sitten erinäinen määrä lääkäreiden käyntejä parin viikon kuluessa. Saa nähdä mitä tästä tulee.
Kappas vain! Ovatko lääkärikäynnit ja työnarviointi jotenkin kytköksissä toisiinsa, vai sattuvatko ne vain samaan aikaan?
Minä jännitän vähän olisinko pian jo rokotteensaantivuorossa, ja onko minun mahdollista saada rokotusta täältä nyt kun kotikuntani ei ole Suomessa. Luulisin että ei, mutta ei sitä tiedä - voihan se olla, että terveydenhuollon edustajat katsovat että jos joudun käymään rokotettavana kotimaassa, siitä tulee ylimääräistä riskiä. Kuulin huhuja, että ikäryhmäni rokotukset saattaisivat alkaa oleskelupaikkakunnallani ensi viikolla.