Joskus on vaikea tietää mikä itselle on hyväksi. Ja adrenaliinissa ja aktiivisessa tekemisessä on oma viehätyksensä. Tämä ajatus tuli siitä että teki mieli inttää vastaan, että mitä jos rentoutuu parhaiten tekemällä töitä? Ehkei (sitäkään) makeaa pitäisi nauttia mahantäydeltä - ja ainakaan tänään töiden tekeminen ei todellakaan ole ollut rentouttavaa. Tuntuu etten saa mitään aikaan, tai että ne aikaansaatavat asiat eivät ole kovin isoja, mutta käytän niihin ihan suhteettomasti aikaa.
Aamu on ollut aika kamala, olen käyttänyt melkein koko päivän istumalla kirjoittamassa sähköposteja - juoksuasu päällä, koska aamulla sain päähäni että haluan käydä lenkillä, ennen kuin tuli sähköposti, johon tuntui tärkeältä jäädä vastaamaan. Tunnen olevani hirmu ärsyttävä, lähes sietämätön, koska olen niin hermoherkkä - poikakaveri sanoi (vitsinä) lounaan jälkeen lähitöihin lähtiessään, että jos en ole käynyt juoksemassa siihen mennessä kun hän tulee takaisin, hän potkii minut pihalle. No, yritin, ja alkava tunne hyperventilaatiosta sai minut kääntymään takaisin ehkä kahdensadan metrin jälkeen.
Nyt meinaisi itkettää. En halua olla tällainen. En halua olla minä.
Ehkä kokeilen vielä uudestaan jos pystyisin käymään lenkillä, tai edes kävelyllä. Olo olisi luultavasti parempi sen jälkeen, vaikka nyt ei oikein henki kuljekaan.