keskustelua kirjoitti:
Jos arki on säännöllisiä lähtöjä, ne lenkit ennen suihkua ja aamupalaa, tekevät olon elastisemmaksi, ehtii ajoissa.
Nostan hattua kaikille aamuliikkujille! Olen aamulenkkejä kokeillut ja toisinaan ne toimivat hyvinä piristäjinä, mutta säännölliseen arkeen ne eivät minulla oikein istu - nautin rauhassa juodusta kahvikupillisesta ja töiden pariin ajelehtimisesta liiaksi. Tai sit kyse on siitä, etten halua totutella urheilemaan tyhjällä vatsalla, tai siitä että käyn suihkussa mieluummin illalla kuin aamulla.
Mun hyvät aikeeni lepoviikonlopun suhteen eivät oikein toteutuneet. Kumppani tekee omia hommiaan kiireaikataululla, enkä omaa ohjelmaa miettiessä onnistunut löytämään asioita, jotka houkuttelisivat yhtä paljon kuin työt (projektin loppu alkaa häämöttää, ja haluan saada sen valmiiksi)... mutta ehkä huomenna voisi tehdä sitten vain puolikkaan päivän ja käydä muuten vaikka ulkoilemassa jos säitä riittää.
Eilinen vietettiin ystävien kanssa, ja vaikka kaivuuhomma oli fyysisesti raskasta se myös antoi paljon.