Mieli tahmoo, yöllä tuli taas valvottua. Nyt näyttää olevan ilman melatoniinia noin joka kolmas tai neljäs yö joka menee harakoille, mutta katsotaan jos loma auttaisi siihen asiaan. Olen alkanut katselemaan työpaikkailmoituksia syksyä silmällä pitäen, mistä aiheutuu omanlaistaan stressiä, mutta eipähän ainakaan ole tullut enää sellaisia kauhukohtauksia mitä kesäkuussa, kun heräsin yöllä miettimään että millähän minä syksyllä maksan vuokran. Säästöjä on kyllä joksikin aikaa, mutta ne loppuu sitten kun ne loppuu.
Tänään olisi vielä virallisesti työpäivä mutta viikonloppuna tuli tehtyä niin paljon ekstratunteja, että tyydyn seurailemaan sähköpostia siltä varalta että vielä tulee jotain kiireellistä hoidettavaa. Valtaosa päivästä on kulunut pakkaillessa, siivoillessa - vielä pitäisi käydä kaupasta hakemassa listan viimeiset asiat ja hoitaa tiskit/keittiö. Sit voisi asettua, käydä lenkillä jos siltä tuntuu tai pelata tietokoneella vähän, tai istua lukemaan ja odottelemaan että on aika tarpoa junalle. Tai meditoimaan? Siitä on aikaa. Tai sitten tehdä vielä vähän töitä - mutta olen lykännyt viimeisen viikon aikana niin montaa muuta pakko-hoitaa asiaa joko siksi, että olen parhaillani tekemässä töitä tai siksi, että työt lopetettuani olen niin väsynyt etten pysty tarttumaan niihin.