soroppi kirjoitti:
saloka kirjoitti:
Kumpa itekin osaisin juosta. Tsi ees jaksaisin kävellä. Olen va ni penteleen väsy. En tiä enää miten saan sen pois. Syön jo nyt erinlaisii vitamiineja. Olen neuvoton.
Enpä sen kummemmin minäkään tiedä mikä siihen auttaisi. Monesti puhutaan siitä, että arkeen olisi hyvä löytää pieniä mukavia asioita joista tulee parempi olo. Monilla ne saattavat sisältää kevyttä ulkoilua tai luonnossa liikkumista. Auttaisiko kävelyn harjoitteleminen ihan pieninä annoksina? Sellaisella mentaliteetillä, että enempi ei automaattisesti ole parempi - herkällä korvalla kuunnellen ettei mene itsensä pakottamisen tai rääkkäämisen puolelle, vaan juuri siihen hetkeen ja vointiin sopivina palasina. Vaikka vain korttelin ympäri ja takaisin, itseä arvostaen ja omaa vointia kuunnellen. Onko sulla siellä lähistöllä mitään pientä puistoa tai vihreää aluetta?
Tai jos ei liikkuminen, olisiko jokin muu asia minkä tekemisestä sinulle tulee/on tullut parempi olo, ja mitä voisit koettaa arkeesi lisätä? Viimeaikaisien viestiesi perusteella arjessasi ei taida kovin paljon hyviä hetkiä tällä hetkellä olla, mutta jos katsot ajassa taaksepäin, tai vaikka vain kuvittelet tilanteen jossa viimeksi olet ollut/olisit innoissasi, tyytyväinen tai hyvällä mielellä - mikä se tilanne olisi?
<ul id="bbp-topic-revision-log-284575" class="bbp-topic-revision-log">
<li id="bbp-topic-revision-log-284575-item-284578" class="bbp-topic-revision-log-item">Muokattu kirjoittajan toimesta 3 päivää, 22 tuntia sitten. Syy: lisäys
Viimeisin ilon hetki... hmm.... siitä on vuosia kun olen aidosti ollu 30 minuuttia kauemmin onnellinen. Tytön läsnäolo saa hiukan piristyy. Mut ei sekään kauan kestä. Yritämme treffata aina kun oon siellä päin, kun toi bussit on niin vaikeita.
Käymme tukihenkilön kanssa välillä kävelemäsdä ja jos nyt ilmat lämpenee, niin mennään useammin. Mulla vaa on palautumisen kans haastetta, kun väsyn niin helpolla ja sit se päivä menee siihen.