Olen vielä maisemissa Lähden huomenna Juvalle sisareni luo
Hyvä että sinä tuet äitiäsi ja hienoa että sinulla on pieni tyttäresi voimia antamassa
Minulla on itselläni tässä puoliso ja samassa pihapiirissä tytär ja hänen avopuolisonsa
Meillä ei ole lastenlapsia Tyttäreni on 19 v
Toki pidämme yhteyttä poikani tyttöystävään Hänelläkin on tosi vaikeaa tämän kaiken myllerryksen keskellä Tämä tyttö asuu sijaisperheessä ja hänellä on oikein risainen ja kamala menneisyys Ei olisi tarvinnut hänellekään tällaista enää lisämurhetta tulla
On pakko sanoa että että päivä kerrallaan ja toinen toistamme tukien pitää yrittää jaksaa
Tuo on aina kamalaa kun läheinen riistetään pois aivan varoituksetta Poikani muuten kuoli kallovammaan kun auto törmättyään penkkaan lähti pyörimään Auto oli lentänyt 160m välillä maahan tömähtäen
Semmoisilla vammoilla kun pojalleni oli tullut hän olisi elänyt vaan koneiden avulla hengittäen että sikäli oli hänen onnensa että pääsi pois
Sitten haluan sanoa sinulle että lyhyt elämä ei ole sama kun tarkoitukseton elämä
Ehkä minun poikan ja sinun sisaresi oli liian hyviä ihmisiä elämään täällä
Käyn lähes päivittäin poikani haudalla ja sytytän kynttilöitä hän oli oikein sellainen ”valon lapsi” hänestä oli niin ihanaa polttaa kynttilöitä jouluna esim
Muuten poikani oli meniossa kihloihin tämän tyttöystävän kanssa ja hän kertoi sen minulle 2 päivää ennen kuolemaansa
Miksi elämä on näin julmaa tulee kysyttyä joka päivä
Kiitos kun kirjoiitelit minä lähden huomenna Juvalle ja tulen loppuviikosta ja vastailen kyllä viesteihin
Toivotan sinulle jaksamista lapsesi ja muun perheesi kanssa
P.S Tuli mieleen kun kirjoitit että tuet äitiäsi ja isäsi suree omalla tavallaan Miehillä on joskus erilaisia tapoja surra kunmeillä naisilla ja muista yksi asia sinun ei ole pakko jaksaa olla vahva ja tukea joka tilanteessa muita Pyydä rohkeasti apua ihan mistä vaan sitä on saatavilla Olen itsekin sellainen että yritän tukea toisia ja sitten itken yksin
oman suruni Se kuluttaa mutta joskus surua on niin vaikea jakaa kenenkään kanssa
Mekin surraan kaikki perheenjäsenet pojan ystävät sukulaiset ja kaikki joskus on vaan ääneen niin vaikea ilmaista tunteitaan
Pelottaa tyttärenikin puolesta kun poikani oli hänen ainut veljensä Minulla ei ollut kun 2 lasta ja hänkin on niin sulkenut itsensä että en oikein tahdo päästä lähelle välillä
Ymmärrän että kun on koko elämänsä elänyt veljensä kanssa ja sinä sisaresi kanssa niin yhtäkkiä on täysin tyhjää siinä missä sisaruus oli
Pojallani oli ADHD oireyhtymä ja vaarantaju oli tipotiessään välillä Hän ajoi ylinopeutta lähes aina nytkin 80 alueella oli vauhti ollut 130-140
Nuoret ei vaan aina ymmärrä mitä siitä voi seurata ja he uskovat olevansa kuolemattomia
Kaikkea hyvää sinulle raskaana aikanasi Voimia teille kaikille Pidä yhteyttä
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.