No mitenkään masentamatta niin ei sinne helpolla pääse -_- mä alan olla ihan finaalissa taistelun kanssa...
19 vuotiaana eka selkäleikkaus, sen jälkeen jatkuvaa kroonista selkäongelmaa mm. selkärangan rappeumaa lähes koko selkärangassa, nikaman siirtymä 1cm, kolmessa välissä hermojuurien ahtaumaa, välilevyt kuivuneet, painuneet, selkärangan asento jo kaukana normaalista. joka kuvissa löytyy uusia ongelmia, 2012 alaselässä 2017 koko rangassa.
TODETUT hermovauriot ENMG.ssä molemmissa jaloissa, selkäydinkanavan ahtauma joka vaatisi avarrus ja jäykistysleikkauksen, painoa 11kg liikaa että ottavat leikkaukseen 😀
Yliliikkuvat nivelet, niveloireet, SI-nivelissä hohkaluuödeemaa, skleroosilisää, kulumaa. Olkanivel jatkuvasti tulehtunut, olkapää putoaa paikaltaa, lapa irtoaa, vasemman käden tunto ja voima olematon. Jatkuvat hermosäryt, liikkumisen vaikeudet jne...
Minulle on myönnetty henkilökohtainen avustaja 20h/vko, vammaistuki, kuljetuspalvelu jne, apuvälineitä, mutta arvatkaas mikä oli Kevan päätös pysyvään eläkkeeseen???
Olet työkykyinen nykyiseen ammattiisi (leipuri) hyvällä painon hallinnalla oireistosi on korjattavissa....
Mulla on oikeus valittaa, vai velvollisuus????
Ja sitten vielä se psyyke, epävakaa persoonallisuus, rajatilatyyppi, vaikea masennus, traumaperäinen stressioireyhtymä...
Mutta olen työkykyinen, en edes määräaikaista eläkettä eli kuntoutustukea saanut.. sairaslomalla viimiset 5 vuotta putkeen... 🙂👍 ikää nyt 36 eli 17 vuotta selkäongelmia takana...