kuntouksen vaikeus

kuntouksen vaikeus

Käyttäjä entinen maalaistyttö aloittanut aikaan 03.02.2015 klo 15:15 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä entinen maalaistyttö kirjoittanut 03.02.2015 klo 15:15

Olen sairastanut toistuvaa keskivaikeaa masennusta jo…16v 😮
nyt olo on melko hyvä ja kuntoutus takaisin työelämään on alkanut…vaikeuksien kautta ja välillä tuntuu että suurimmat vaikeudet ja onggelmat on aiheuttanut pyrogratia.kaikki on tehty niin hemmeti vaikeaksi itse täytyy todella jaksaa miettiä ja pysyä kärryillä missä mennään..sovittuja asioita ei välttämättä pidetä joka aina vaikeuttaa omaa jaksamista😞
onko täällä muita masennusta pitkään sairastaneita jotka vielä haluavat takaisin työelämään?kohtalo tovereita etsin

Käyttäjä zimba4 kirjoittanut 04.02.2015 klo 19:18

!4v takana keskivaikeaa masennusta. Tuttua asiaa on. 😠. Kuntoutusta on suunnitteilla vaan odotetaan nyt mitä se byrokratia sanoo. Toivossa on hyvä elää sano lapamato😎.

Käyttäjä entinen maalaistyttö kirjoittanut 06.02.2015 klo 15:53

toivon että saat kuntoutuksesi toimimaan muista kuunnella itseäsi .sen olen nimittäin oppinut että vaikka asiantuntiat sanois mitä niin täytyy kuunnella itseään

olen ollut työkokeilussa ja työelämävalmennuksessa joka loppui joulukuussa. kuntoutusfirma suosittelee työhön menoa palkkatuella mutta itse haluaisin vielä työharjoitteluun koska viimmeisimmässä harjoittelussa oli vaikeuksia migreenin kanssa.on se kumma kun henkisten oggelmien kanssa alkaa jotenkin pärjätä alkaa fyysiset oireet😞 näin ainakin minulla.

Käyttäjä nanie kirjoittanut 06.02.2015 klo 21:34

17 vuotta olen ainakin ollut masentunut, mutta diagnosoidusti päälle 3 vuotta - diagnoosi on vaikea masennus ja paniikkihäiriö. Siitä huolimatta olen tänä aikana käynyt peruskoulun loppuun, lukenut ylioppilaaksi, opiskellut ammattitutkinnon ja amk-tason koulu on kesken. Lisäksi on lapsi ja toinen tuloillaan. Joskus tuntuu ettei voimat vain riitä eikä kukaan ymmärrä. Lääkäritkin suhtautuvat niin, että sen kun napsit lääkkeitä, hyvinhän sulla menee. Vain siksi että saan asiat suoritettua. Mutta sitä se elämä vain on, suorittamista, ettei kukaan näkisi kuinka sattuu ja kuinka väsynyt olen.