arka kirjoitti 7.12.2015 9:40
Hei
Mulla samat itsemurha-ajatukset. Oletko jutellut miehesi kanssa, entä jos hän ei halua että jätät hänet. Mulla mies työtön, on kotona mun kanssa. Ei mennyt kurssillekaan kun ei halunnut jättää minua yksin. Ja ei halua että minä menen yhdistykseen kun jäisi yksin.
En ole. Olen todella sulkeutunutkin juuri nyt. En halua puhua. Haluan vain olla omissa oloissa. Josko lääkärille saisi avauduttua. Sitä on ihan omassa kuplassaan.
Tuntuu myös, että olen siinä pisteessä josko olisi parempi erota. Monesti olen ulkomaille halunnut lähteä, hän tuli sotkemaan suunnitelmani nimittäin. Monesti olen sanonut etten anna kenenkään sotkea suunnitelmiani. Vähän olen kahden tulen välissä. Tosin, mielikään ei ole terve juuri nyt, toivon ihan päättömiä asioita tapahtuvan. Tiedän, että olisin todella surullinen siitä ajatuksesta josko tiemme erkanisivat. Sitä vain on monesti polttanut sillat takanaan ja lähtenyt...
Meillä on ollut ihan mielettömän ihania aikoja. En ymmärrä omaa olotilaani. Mulla on kaikkea, miksen voi olla onnellinen. Tänään maannut sängyssä koko päivän. En halua nousta, haluan vain nukkua ja kadota unimaailmaan. Terve minä olisi ihan onnesta soikeana, mutta taas sitä ollaan täällä paikassa, missä on niin pimeää, ettei ulospääsyä löydy.