Kun kummatkin vanhemmat kuolevat nuorena
Äitini kuoli 2viikkoa sitten ollessaan vain 55v! Elämää rakastava, kauneimman hymyn omaava ja lapsiaan rakastava äitinikin piti viedä. Isä meni tapaturmassa kun olin 3 vuotias ja äiti oli sen jälkeen tuki ja turvani kaikessa. Sairasti vaikeaa ms-tautia joka ei koskaan kuitenkaan elämäniloa vienyt. Olin niin iloinen kun sain tehdä hänestä mummon kolme vuotta aiemmin ja rukoilin monesti, että hän saisi seurata lapseni kasvua vielä pitkään. Olen niin vihainen sille keuhkokuumeelle joka vei hänet lopulta meiltä. En oikeen tiedä miten pitäisi surra, koska en voi täysin romahtaa pienen lapsenikaan takia. Olo on ihan turta, robottimainen. Leikin ja nauran lapseni kans niinkuin ennenkin vaikka sydämmessä tuntuu kuin kivi ois. Äidillä oli tapana rukoilla usein (uskova ihminen) ja epäilen hänen rukoilleen viimeisinä hetkinään juuri minun puolesta. Rukoukset joskus auttoivatkin minua. Minä ja veljeni ollaan virallisesti orpoja nyt, vaikka 30v. ollaan jo. Ei ole enää äiti odottamassa kotona kun mennään käymään. Tunteet on hyvin ahdistuneet ja olis ihana kuulla jos jollakulla täällä ois kokemusta siitä kun vanhemmat kuolee nuorena. Itse katselen jotenkin katkerana kaikkia äitni ikäisiä ihmisiä ja mietin kuinka mukava olis ollut nähdä äidin normaalisti vanhenevan.