Kun ihminen ei vaan jaksa

Kun ihminen ei vaan jaksa

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 05.11.2019 klo 11:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.11.2019 klo 11:13

Otsikossa se tulikin, mietin päivittäin im. Koko ajan on pakko satuttaa itteänsä jollakkn. Ei vaan jaksa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.11.2019 klo 13:22

Sä kuulostat tyttönen siltä että sulla on kova tarve kertoa ihmisille että voit huonosti. Onko sulla tämän foorumin ulkopuolella ketään ihmistä jonka kanssa voisit jutella itsetuhoisuudestasi?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.11.2019 klo 14:05

Eipä oo oikeestaan, ku kaverit, joille voi jutella. Mulla on vaan todella paha olla.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.11.2019 klo 19:11

Mä uskon sen. Mikähän sun tilanteessasi voisi auttaa?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.11.2019 klo 09:39

Hyvä kysymys, oon vaan satuttanu itteäni koko ajan.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.11.2019 klo 14:47

Tekis mieli lähtee tonne pimeeseen haahuilemaan. Mut sit saan kytät perään..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.11.2019 klo 18:31

Eipä ketään näköjään kiinnosta tää aihe..

Käyttäjä Zirkoni kirjoittanut 15.11.2019 klo 21:56

On kai sulla jonkinlainen hoitosuhde jonnekin jos on mt-taustaa? Varmaan sun pitäis miettii yksin ja/tai jonkun kanssa, et mihin tarttet itsesi satuttamista.. yleensä se on keino tyynnyttää henkistä pahaaoloa fyysiseen tai jotain sinnepäin. Vaihtoehtoisia keinojakin on, ja satuttamisesta voi päästä eroon. Itsekin olen siitä elävä esimerkki. En tarkkaan osaa sanoa, et kuinka se kävi. Terapia ja asioiden työstäminen ainakin on auttanut. Sit se on vähentynyt ja lopulta jäänyt kokonaan pois melkeen huomaamatta.
Ja tuohonhan voi jäädä myös koukkuun, on addiktoivaa.

Miks poliisit lähtis kenenkään perään jos lähtee ulos?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.11.2019 klo 10:56

Mulla ei oo kontaktia avohoito puolelle. Pitäs keksiä keinoja joo, ettei satuta itteään. Oon miettiny värittämistä ja kirjottamista omasta olosta.

Kyllä poliisit lähtee perään, jos on itsetuhonen.

Käyttäjä Zirkoni kirjoittanut 16.11.2019 klo 20:17

Vähän riippuu, lähteekö. EI hullumpia noi sun omat ideat. KOkeile ehottomasti! =)

 

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2019 klo 08:58

Tyttönen vaan kirjoitti:
Kyllä poliisit lähtee perään, jos on itsetuhonen.

Yksikään poliisi ei tiedä ihmisen itsetuhoisuudesta yhtään mitään, jos tämä henkilö ei ilmoita asiaa itse poliisille tai jollekin muulle ihmiselle joka sitten ilmoittaa sen poliisille. Ja tuohan sitten on aivan valeitsetuhoisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2019 klo 17:17

Epätoivo kuitenkaan ehkä ei ole valetta? Miksi im?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 18.11.2019 klo 08:15

Hyvä kysymys miks im, mä en vaan jaksa näitä kipuja, hahmoja ja paholaisia. Sekin et mut viiään pahaan paikkaan.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 5 kuukautta sitten.