Kun exä ei jätä rauhaan.
Täysin hiljaa olen ollut nämä vuodet jotka ovat olleet raskaita.
Erosta on reilu kolmevuotta, ja enemmän tai vähemmän exä on piinannut. Tähän asti olen häneltä saanut viestiä netin ja puhelimen kautta ja välillä myös puheluita.
Välillä on mennyt aivan rauhallisesti, ja sitten se alkaa aina uudestaan. (hän ei myönnä mitään)Hän esim.sai raivareita jos olin jonkun ystävän kanssa jossain. Jos kävin vanhan tutun työnä katsomassa hänen lemmikkiä.,tuli puhelu jossa huuto ”Jaa menit sen työ., no nussikaa sit kunnolla!” Iso kysymysmerkki olin monesti ja aloin jopa vältellä liikkumista kavereiden ja ystävien kanssa.
Kun sanoin, että pitääkö minun oikeasti olla vain kotona, että et saa raivareita? Hän tuumasi., Ei mua kiinnosta kenen kanssa liikut.
Tässä viimeisen vuoden aikana homma muuttui siten, että se ystävä/kaveri jonka seurassa olin ollut., sai kärsiä. Exä meni heille räyhäämään siitä että olivat tavanneet minua.
Nyt viimeisen kuukauden sisällä on homma karannut täysin.
Hän väitti että puhun hänestä paskaa kylillä, ja puukotan selkään. Kuullessani tästä. Selvittelin asiaa, ja pystyin exälle todentamaan asian vääräksi. Noh. Sitten yks kaks. Hän poisti facebookissa minut kavereista ja esti myös. Jonka jälkeen oli kirjoittanut omalle seinälleen sellaisen tekstin, että minä olen paha ja hän on uhri. Kaverilta näin sen kirjoitusen. Aloin nauramaan hysteerisesti. En voinut uskoa, että hän tekee tommoista. Osa ihmisistä on poistanu mut kavereista ja osa on saanut selville todellisuuden ja kysynyt minulta: Miten olet jaksanut näin kauan?
En tiedä.
Pelkään tulevaa festaria, jossa myös exä on mukana. Pystynkö olemaan kuin häntä ei olisi olemassakaan? Mitä exä saa päähänsä? Kuinka paljon hän vielä jauhaa ja tekee minusta hirviön ja itsestään viattoman uhrin.? Kuinka moni vielä menee ansaan ja uskoo exän valheita??? En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. 😢