Kun elämältä putoaa pohja

Kun elämältä putoaa pohja

Käyttäjä Seinävastassa aloittanut aikaan 20.09.2014 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Seinävastassa kirjoittanut 20.09.2014 klo 10:42

Olen 22-vuotias opiskelija Helsingistä. Tällä hetkellä elämä tuntuu tosi vaikealta, on vaikeaa löytää mielekkyyttä asioista, itselle tärkeät asiat ovat muuttuneet mahdottomiksi saavuttaa, ja elämänprojektin pienet rakennuspalaset ovat räjähtäneet pois. Ongelmani ei vamasti ole yhtä vakava kuin muilla kirjoittajilla, mutta toivon että kirjoittamalla voin edes tarjota jollekin samassa elämäntilanteessa olevalle vertaistukea. Ehkä tämä auttaa minuakin eteenpäin.