Kun ei vaan onnistu
Olen käynyt psykiatrisella sairaanhoitajalla juttukäynneillä puoli vuotta. Olen syönyt essitalopraamia puoli vuotta. Olin sairauslomalla tammi-touko, ja nyt työkokeilussa. Kuitenkin töihinpaluun jälkeen pahin olo hiipi salakavalasti elämääni takaisin ja nyt etenkin terveydenhoitoalan ammattilaisten lomaillessa apu tuntuu olevan saavuttamattomissa. 😯🗯️
Minusta tuntuu ettei kukaan kuuntele, ja töissäkin esimies vain hyötyy tilanteestani niin kauan kuin en saa palkkaa – ja tämä kyllä tuli selväksi työkykyneukkarissa.
Työympäristö aiheuttaa voimakasta ahdistusta ja työpaikkaan liittyy monia ikäviä muistoja, nyt romahdukseni jälkeen oleskelen kuplassa ja minua kohdellaan kuin suojatyöpaikkalaista. Joku toinen olisi onnellinen hissuttelusta, minä en. Onko muita joilla paluu vanhaan työpaikkaan ei vaan enää ahdistuksen, masennuksen tms. oireilun vuoksi ole onnistunut? Pelkään jatkuvasti, väsyn, saan itsetuhoisia ajatuksia jne mitä enemmän aikaa työssäni vietän. Työtehtävätkin rukattiin uusiksi mutta mikään ei tunnu auttavan 😭
Kohtalotovereita?