Kun ei jaksa yhtään

Kun ei jaksa yhtään

Käyttäjä Annika67 aloittanut aikaan 26.11.2013 klo 12:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Annika67 kirjoittanut 26.11.2013 klo 12:18

Mitä tässä pitäisi tehdä, kun ei jaksa yhtään? Jokainen minuutti on yhtä taistelua. Parisuhde meni poikki ja sen myötä koko tulevaisuus. En keksi yhtään mitään, millä mennä eteenpäin. En mitään, kun se kaikki meni. Ja tämä kaikki tuli niin yllättäen täysin puun takaa….

Käyttäjä diia kirjoittanut 26.11.2013 klo 14:15

Muistele mitä oli ennen parisuhdetta. Mitä asioita tykkäsit tehdä? Ihminen on kuitenkin loppujen lopuksi yksin ja vastuussa omasta hyvinvoinnista. Tottakai sattuu mutta aika auttaa. Onko sinulla ystäviä joiden kanssa keskustella tai muuten vaan viettää aikaa yhdessä? Pakota itsesi ulos kävelylle, itke pois surua, mieti hyviä asioita, anna itsellesi aikaa. Kun ovi sulkeutuu niin toinen ovi aukeaa.

Käyttäjä Annika67 kirjoittanut 26.11.2013 klo 14:21

Sitä mä tässä olen ajatellutkin. Elämä oli kuitenkin hyvin onnetonta ja täynnä vastoinkäymisiä. Nyt parisuhteen hyvät asiat saa vain itkemään, siis niiden ajattelu. En ole ikinä kokenut niin hyviä elämyksiä ja onnen tunteita. Tiedän, että kuukauden päästä asiat ovat jo paremmin, mutta kun sinne kuukauden päähän ei voi hypätä. joulukin on välissä.

Käyttäjä ASM kirjoittanut 26.11.2013 klo 14:48

Oliko pitkäkin suhde. Miksi meni poikki? Tulitko petetyksi. Kirjoittaminen helpottaa.

Käyttäjä Annika67 kirjoittanut 26.11.2013 klo 14:54

Kesästä, ja voi tuntua tosi lyhyeltä, mutta meillä tapahtui tässä ajassa niin paljon ja kaikki oli päätetty ja suunniteltu. Ja aikuisia tässä tosiaan ollaan. Syy on epäselvä. vastaus vain oli, että sen kun tietäisi. Tuollainen on kamala vastaus. Paremmin olisi hyväksyttävä toinen nainen, vaikka se kirpaisisikin. Mutta että kaikki kertalaakista vain katoaa....

Ja tämä on tapahtunut elämässäni niin monta kertaa. Se se tässä mun jaksamisessa on pointti. Millä helvetin ilveellä mä saan taas koottua itseni kasaan ja uskoa elämään.

Käyttäjä ASM kirjoittanut 27.11.2013 klo 12:05

Oliko hän vapaa vai varattu. Esittikö vapaata. Tuntuu kummalliselta jos oli vapaa ja kuitenkin yhteisiä suunnitelmia? Miksi ei kerro syytä? Löysikö uuden? Petturi. Jaksamisata.

Käyttäjä Annika67 kirjoittanut 27.11.2013 klo 15:31

Vapaa ja tiedän sen varmasti. Eri asia on, tuliko sitten ykskaks joku muu elämään, mutta en usko sitäkään. Kyllä mun mielestä jokaisen pitää antaa joku selitys erossa, eikä vaan soittaa ja jättää.

Käyttäjä Charlottis kirjoittanut 27.11.2013 klo 22:00

Minustakin olisi tuollaisessa tilanteessa ainakin kiva saada jokin selitys esim en tunne enään samoin tai jotain edes ,kun sanoa en tiedä. Sehän varmaan pahin on että jos elämä ennenkin ollut jo vaikeaa ja ikävämpää kun silloin seurustellessa. On vaikea löytää niitä hyviä asioita mutta aina on jotain hyvää.