Kiitos ajatuksistanne <3
Terapiasta sen verran, että kuulun siihen ryhmään jolla ei tule hoitovastetta siitä, päinvastoin, ahdistun enemmän. Kävin vuoden terapiassa ja sain sen jälkeen lääkityksen 1-4 tab/ pv, Seronil 20mg.
Minulle sanottiin, että voin uusia reseptin terveyskeskuksessa, en tarvitse enää muuta hoitoa.
Kävin tutustumassa toimintakeskuksiin, mutta ne eivät ole minua varten.
Aamusella nousen ylös 11.30 - 12.00.
Meillä on englannin bulldoggi, Konna kutsumanimeltään, ei tykkää lenkkeillä ja kun asutaan ihan metsän laidalla, niin siellä pikkusen tallustellaan pari kertaa päivässä.
Päivät kuluvat sanaristikoiden parissa, tietokoneen äärellä ja joskus tv:tä katsellen, jos on hyviä aikoja, luen mielelläni, tosin lukemista hankaloittaa se, että melkein aina pitää aloittaa kirja alusta uudestaan, kun tuo muisti ei oikein toimi.
Olen sairaseläkkeellä masennuksesta johtuen, työurani olen tehnyt rahoitusmaailmassa.
Meillä on kolmekerroksinen talo, kohtalaisen kokoinen tontti, joten puuhaa kyllä riittää, tehdään sen mukaan miten jaksetaan, nyt onneksi on tullut niin vähän lunta, että kovin usein ei ole tarvinut raahautua ulos.
Rakastan joulua, joten meillä on aina koti koristeltuna runsain mitoin, nyt en ole vielä jaksanut korjata koristeita pois, niitä on useampi pahvilaatikollinen.
Usein olen kuullut sanottavan, että aikuinen ihminen, ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy, no aivan varmasti niin tekisin jos se olisi mahdollista, omasta vapaasta tahdostani en ole sairastunut.
Välillä oikein meinaa otsalohkosta ottaa kun lukee otsikoista: se ja se kärsi masennuksesta, mutta viikon kuluttua se oli ohi kun vaan jaksoi käydä kuntosalilla.
Silloin kun jaksan, teen tiffanytöitä, kransseja, kukka-asetelmia, vaihdan huonekalujen paikkoja kotona, mutta nykään tosi harvoin.
En muuta neuvoa osaa tuohon tekemiseen antaa kuin, että se mikä tuo hyvää mieltä, eikä ahdista, sitä kokeile; mutta muista, että voimavarat ovat rajalliset, ei me jakseta kovin paljon puuhata kerralla.
Parempaa vointia ja lempeää lauantai-iltaa kaikille
😍😍