Krooninen kipu

Krooninen kipu

Käyttäjä epätoivoinen aloittanut aikaan 14.02.2008 klo 08:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä epätoivoinen kirjoittanut 14.02.2008 klo 08:38

Minulla todetiin krooninen kiputila ja masennus kipupolilla jonne vihdoin ja viimein sitten pääsin🙂. Lääkäri haastatteli, kuunteli ja tutki joka oli tosi ihanaa muissa😀 . Lääkityksenä sitten aloitettiin panacod ja noritren joka on mulle ihan outo lääke, onko kenelläkään kokemuksia tästä lääkkeestä. Meinas että tämä Noritren auttaa sopeutumaan kipuun ja auttaa nukkumaan yöni kunnolla😐. Ny sitten oottelen että nämä kivut edes jossain välissä alkaisi katoamaan, sitä vain pelkään että kun tulee se kivuton päivä niin sitten jo alan odottelemaan että milloin ne kivut taas alkaa 😳.

Käyttäjä Kaisla kirjoittanut 14.02.2008 klo 14:41

Hei

Minulla on Noritren, vaihdettiin jokin aika sitten, kun Triptyl menetti tehonsa. Olen nukkunut yöt hyvin, ilman kipuja. Mutta jonkin ajan kuluttua kai tämäkin menettää tehonsa ja on uuden lääkkeen aika.

Panacod ei enää auta mitään, nyt menee Arcoxia ja Burana 800 vuorotellen.
Taitaa vain olla niin, että kivut pitää kärsiä, kun on niiden aika ja sitten yrittää nauttia kivuttomista ajoista.

Käyttäjä apathique kirjoittanut 14.02.2008 klo 16:37

Tuosta Noritrenistä.. Käytin sitä puolisen vuotta kipuun. Auttoi pitämään sen inhimillisenä, sain myös nukuttua suhteellisen hyvin enkä tarvinnut kuin satunnaisesti ottaa varsinaista kipulääkettä. Lääkitys tosin piti lopettaa koska se alkoi turvottaa ja teki myös verenpurkaumia. Siinä mielessä harmittaa, kun oli oikeastaan ainoa lääke missä riitti tehot pitämään kipu kurissa..