Kriisiapua siihen miten selvitä kolme viikkoa lähes ilman rahaa
Tilanteeni on nyt tämä, rahaa on tasan 100 eukkoa tilistä jäljellä ja sillä pitäisi selvitä kolme viikkoa ja siitä yksi on lomaviikko..
Voi ystävät rakkaat, olen huomannut kuinka kekseliäitä olette niin voisitteko antaa vinkkejä vaikka siihen miten noin 5:llä eurolla päivässä tulee toimeen.
En välttämättä tarvi autoa työmatkoihin joten säästän kävelemällä, senkin tiedän että itse sämpylöitä leipomalla säästää vai voiko elää silleen jottei ollenkaan syö, sillä minulla on kaksi pientä koiraa joiden en millään haluaisi kärsivän nälkää, mieluimmin olen syömättä itse.
. Siis vinkkejä siihen, miten voi elää joten kuten normisti viidellä eurolla per päivä ja mitä teen lomalla. Kurjaa on ajatella etten voi rahanpuutteeni takia tehä mitään.. Siis elämysmatkailua ilman rahaa, mitä se olisi jos vaikka tulee ystävä pääsiäiseksi kylään, miten sille kerron ettei oo rahaa tehä mitään eikä oikein ruokaakaan, voiko sellaista ees kertoo hyvin toimeentulevalle ihmiselle joka ei voi ees käsittää mitä tää on. Olen ylpeä ihminen enkä ole koskaan kertonut ystävälleni kuinka vähällä elän. Vienkö sen elämysmatkalle kirppareita kiertämään vaikken sieltäkään mitään voi ostaa kun ei ole rahaa, varmaan rikas ystäväni pyörtyisi jo kirpparin hajuunkin..
Oletteko koskaan joutuneet näin ahtaalle ja nähneet painajaisia selviämisestänne ja kuinka selvisitte. Jokainen vinkki halvalla elämisestä on minulle aina euro kotiinpäin mitä eniten tarvitsen, toivottavasti en sairastu tai koirani, sitten toi sadan euron budjetti ei riitä edes lääkkeisiin, ovat tunnetusti kalliita.
Ja jos voisitte vielä kertoo, miten jaksaisin päivästä toiseen miettimättä millä elän huomiseen ja mitä positiivista silloin ajatella..
😞😞