Kokemuksia leponexista

Kokemuksia leponexista

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 29.05.2020 klo 12:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 29.05.2020 klo 12:00

Te jotka käytätte/ootte käyttäny leponexia nii onko tullu kauheita sivuvaikutuksia? Mulle tulee kauheita sivuvaikutuksia, et enemmän on haittaa, ku hyötyä. Silti pakotetaan syömään, mut mä kieltäydyn tosta lääkkeestä.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.06.2020 klo 17:20

Pitäs alottaa maanantaina tuo lääke pienellä annoksella, ja pitäs päästä 200 mg, viimeks tuli jo 150 mg kauheet lihaskivut ja jäykkyys. Kauhee myrkkylääke.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2020 klo 08:32

Lääkärin pitäis pystyä avaamaan ihmisen ymmärrystä lääkkeestä, mitä tälle määrää.  Joskus kysyin yhdeltä lääkäriltä tuosta yhteen toiseen lääkkeeseen liittyvästä biologisesta puolesta. Vastasi, ettei hän osaa selittää, ettei ole biologiseen puoleen enempää perehtynyt; "tyttäreni on tähän biologiseen puoleen paneutunut, minä en ole". Ei ollut kiinnostunut edes tyttäreltään ottamaan selvää, muutenkin jäi vaikutelma turhasta lääkäristä, rahastamisen maku. Jokaisen lääkärin tulisi ymmärtää määräämiensä lääkkeiden mekanismit, kuinka vaikuttavat aivoissa ja kehossa. Ja lääkkeissä on laaja skaala vaihtoehtoja; usein lääkärit määräävät mitä ovat enimmäkseen määränneet, mitä useimmin tottuneet määräämään. Helpointahan se on aina mennä siitä, missä aita on matalin?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 09.06.2020 klo 11:18

Ja multa ei kysytty ees mielipidettä, et tahonko alottaa ton lääkkeen. Ärsyttää 😤

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2020 klo 17:52

Tyttönen vaan kirjoitti:
Ja multa ei kysytty ees mielipidettä, et tahonko alottaa ton lääkkeen. Ärsyttää 😤

Niin. Itse kumminkin olet vastuussa elämästäsi. Tee itse omat päätöksesi, älä ulkoista niitä muille. Toki kannattaa päätöksenteoissa konsultoida eri alojen asiantuntijoita. Mutta sivusta seuraajana ei pidä omassa elämässään kulkea.