Tietääkö kukaan onko missään etelä-karjalassa jotain minne voi mennä kun tietää että on kohta ilman asuntoa?
Ero tuli siis viime kuussa ja olen ollut asunto jonossa jo tovin. Hain jopa eri kaupungista jossa olisi ollut töitäkin mutta menetin työn koska en päässyt asunnon takia muuttamaan. Tiedän että huono aika saada asuntoa kun kaikki opiskelijatkin muuttaa. Mutta kuun lopussa joudun lähtemään tästä osoitteesta kun toinen ei enää jousta yhtään. Ystäville tms en voi majoittua, enkä halua alentua pyörimään toisten nurkissa. Aina olen asiani hoitanut hyvin ja en ole mikään ongelma ihminen kuten narkkari tai alkoholisti. Olen täysin normaali kahden lapsen äiti joka ei saa asuntoa näköjään mistään vaikka luottotiedot on kunnossa. Olen stressaantunut ja masentunut koska kohta olen jossain taivas alla 😞 sosiaalihuolto ei auta vaan hokee että aktiivisena etsiä.. sitä olen tehnyt jo aikani ja kaikkiin mihin vaan voi hakea olen hakenut. Lapset jää isälleen kunnes löydän kodin. Sitä en tiedä kauan se vie ja minne itse ajaudun tämän myötä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.