Ajatella etten voinut nukkua yhtään pitempään vaikka minulla on koko päivä aikaa tehdä mitä täytyy tehdä. Yöunien määrä on selvästi pienentynyt kuin en käytä ketipinoria enää. Kohtalaiset päiväunet tulevat kysymykseen.
Olen voinut nyt taas pikkuisen paremmin ja se on kohtalaisesti sen ansiota etten ole ollut pahemmin poissa AA-ryhmistä. Siellä käyn säälimätöntä kamppailua raittiista päivästä. 😃 Kuin hukkuva ( uimataidoton kuin olen ) takerrun kaikkeen apuun jonka voin vain saada AA-ryhmästä. Säälittävästä esityksestäni tulee minulle paljon parempi mieliala, ja kykenen taas katsomaan tulevaisuuteen luottavaisin mielin. Elokuussa alkaa ammattikoulu johon olen menossa, se kestää 3 vuotta, ja sinä aikana olen ajatellut meneväni Alkoon harjoittelemaan työntekoa, jos saisin asian järjestymään niinkuin haluan. Mukavaa siitä ei tule mutta onhan jotain tekemistä. En edes tiedä jaksanko käydä sen koulun kokonaan, jolloin minusta tulisi Merkonomi. Olisi siinä jotain mahdollisuuksia saada pysyvä työpaikka vaikka Alkosta, se olisi minusta ihanteellinen työpaikka. 😃
Ehtisin tekemään monta vuotta työtä ennenkuin pitäisi jäädä eläkkeelle. 😃 Sitä eläkkeellä oloa on nyt ollut jo kauan, olisi hyvä jos joskus jaksaisi tehdä vähän työtä. 😃 Tulevaisuudessa on mahdollisuus siihen, mutta onko minusta käyttämään tämä mahdollisuus tehdä työtä joka päivä aamusta-iltaan, vai läkähdynkö tämän vastuun alla. 😃 Huomauttaisin vielä etten ole siihen montaa kuukautta kyennyt ennenkään, kuinka siis tulevaisuudessakaan. 😃