Kiitos teille!!

Kiitos teille!!

Käyttäjä linduska aloittanut aikaan 12.06.2008 klo 20:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä linduska kirjoittanut 12.06.2008 klo 20:52

Kiitos tosiaan teille kaikille jotka olette tukeneet minua viimeisen vuoden aikana kovasti, olette valaneet uskoa minuun ja puhuneet paljon siitä kuinka periksi ei saa missään vaiheessa antaa!!🙂🌻 Sain vihdoin tiedon lääkäriltäni että olen päihittänyt syövän ja olen terve!!!😀 uusiutumisriski on tietty olemassa mutta se ei nyt nujerra minua millään tavalla!!olen niin iloinen ja täynnä virtaa ja elämän halua🙂🌻 tässä kun pitkän aikaa miettinyt omaa kohtaloaan niin tulee mieleen että saanko nyt aidosti olla iloinen?vai pitäisikö ottaa maltilla jos kuitenkin…? myös se että pitääkö aina sattua jotain vastaavaa kamaluutta omalle kohdalla kunnes ymmärtää elämän tärkeyden? minullakin on ollut hetkiä jolloin haluisin luovuttaa ja antaa kaiken olla mutta jostain sain se toivon paremmasta ja elämän halun puserrettua että voin sanoa olevani terve!! tosiaan kiitos vielä kaikille jotka olette tukeneet minua,olette kaikki uskomattomia ihmisiä ja varmasti jokainen on korvaamaton!!!🙂🌻 oikein aurinkoista ja lämmintä kesää ihan jokaiselle!!!😀😉🙂

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2008 klo 11:29

Minäkin haluan kiittää, koska se usein unohtuu eli että kiitos kaikki kirjotttajat jotka olette minulle jaksaneet vastailla vaikka kuinka tyhmää ajattelisin.
Kiitos liveryhmän tukihenkilöt kun ette ole hermostuneet vaikka välillä livessä huomaamattani vaikka esmes kiroilen tai muuten lausun sopimattoman sanan.
Kiitos oma net-tukeni vaikka emme enää olekaan kovin kiinteässä suhteessa, aina sut kuitenki löytää jos tulee vakava kriisi,

Hyvää kesää kaikille 🙂🌻 ja 😎