Haluaisin kiittää teitä, ketä eilen (ma) jaksoi kannustaa mua chatissa. Olen todella ihmeissäni ja iloinen, että niin moni yritti. Miettisin eilen ja tänään, miten pystyn kiittää teitä kaikkia, enkä tiedä onnistuuko tämäkään.
Moni ihmetteli syömättömyyttä. En osaa siihen sanoa sellaista järkevää syytä. Yksi asia johti toiseen ja se kolmanteen ja jne ja tässä sitä ollaan. Yksi tekijä siihen on kauan jatkunut ripulointini, joka ei tunnu laantuvan millään. Mulla vaan on paha tapa alkaa vähentää syömisiäni ja lopulta lopettaa ne.
Puhuin tänään lääkärini kanssa. Hän sanoi että olen hiukan kalpee jo. Hän ehdotti mun kokeilla kuumaa vettä. Hän ei tiä mikä mussa on vialla. Epäilee kuulemma punkin puremaa, vaikka ei ole muita oireita kun toi maha (mikä ei kyl netin haulla löydy syyksi). Saan kuulemma kokeilla myös alkoholiakin. Se miksi hän kuumaa vettä ym ehdotti, oli että tappaisin mahastani/suolistostani jotkut bakteerit, mihin mun kroppani ei vissiin kykene.
Olen vaan niin sairaan väsynyt tähän tappeluun. En voi suunnitella mitään mihinkään, koskaan. Pitää miettiä jo viikko ennen menoa, että mitä laittaa kurkusta alas. Haluaisin joskus olla huolettomassa tilassa, ettei tarvi miettii missä siatsee lähin vessa, kun alkaa selkää ja mahaa pakottaa tai kehtaako sinne mennä ja paljonko ulkopuolelle kuuluu se meteli.
Siis haluan ihan sydämeni pohjasta kiittää teitä ja olen todella iloinen, että joku vielä jaksaa huolestua musta. Ei teidän tarvi huolehtia, tai huolestua musta. Niin kauan kun mua näkee nettipäiväkirjassa, täällä chatis ja muualla netissä, ni niin kauan olen hengissa😉
Ps, kävin osastolta tultua kaupassa ja ostin 2 riisijätskituuttia ja söin ne, te annoitte kannustuksen siihen.