lopetin ehkäisyn joulukuussa 2021, aloimme mieheni kanssa yrittää lasta. vuoden 2022 kesällä tuli keskenmeno ja viime vuoden jouluna olin varma, että kyllähän nyt vuoden 2023 jouluaattona minulla viimeistään on lapsi sylissäni tai vähintäänkin raskaus etenemässä.
erosimme mieheni kanssa noin kuukausi sitten, ehdimme juuri aloittaa lapsettomuushoidot mutta eivät ne mihinkään edenneet.
ja nyt olen vain 30v ja yksin. ystävätkin ovat jättäneet jo aikoja sitten kun lopetin alkoholin käytön. enkä tiedä jaksaisinko edes ystäviä, ihmisiä... yritin jutella muille aattoiltana, meillä oli eräänlainen miitti, mutta ilmeisesti nolasin itseni jotenkin koska sen jälkeen kukaan ei ole puhunut tai vastannut minulle mitään. eikä ihme, olen raivostuttava persoona. ja ruma ja lihava. en millään lailla kenenkään ykkösvaihtoehto hengailuseuraksi.
minulla on kaksi kissaa valitettavasti, niiden vuoksi pakko pysyä hengissä koska olen heistä luvannut huolehtia. nyt vain odotan että heistä aika jättää niin voin itsekin tappaa itseni. eipä tässä muutakaan ole mitä odottaa.
hyvää joulua.