Kertokaa?

Kertokaa?

Käyttäjä öhkömönkiäinen aloittanut aikaan 24.11.2007 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä öhkömönkiäinen kirjoittanut 24.11.2007 klo 12:48

Elämäni on hajutonta, mautonta ja väritöntä.

Kuinka hankkia ystäviä? Kun asun 6km päässä keskustasta, missä suurin osa ihmisistä, eikä keskustan ja kotini välillä ole mitään aktiviteetejä. Minä en voi käyttää polkupyörää, koska 2-pyöräisellä en pysy pystyssä, eikä minulla ole varaa opiskelijana bussilla hurrutella noin vaan kun 2,70e maksaa suunta. Jos kävelen kotooltani keskustaan menee siinä nontii, joten vain palloilakseni huvikseni keskustassa en sitä viitsi tehdä.

Tappaan toki koulussa ja teatterissa ihmisiä, muta sen ulkopuolella minula ei ole heidän kanssaan mitään tekemistä. Ajattelin kyllä yhtä heistä seuraavissa treeneissä pytää kaverina joskus kahville. Olen sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, enkä muutenkaan ujo.

Muutin syksyllä Joensuuhun opiskelujen vuoksi vieraalle paikkakunnalle ja siksi ei ystäviä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.11.2007 klo 11:50

Minäkin asun kaukana keskustasta ja en kyllä viittihe lähtee juuri mihinkään. Yhtenä viikonloppuna kuukaudessa käyn meidän kylän nuorten kanssa baarissa tms, kun he tulevat tänne lomille.

Ainut keino puhua ihmisten kanssa on netti. Mikä myös nykysin kyllästyttää aika tavalla.
En minä tiedä sun ongelmaa vastausta tai se on joko että etsit netistä ystäviä tai alat viihtyyn yksin.

Eikö teillä siellä ole sellaista bussiin seutulippua? Minä en kyllä tiedä mikä se on mutta näin mainoksen, että sillä on halpaa opiskelijan matkustaa.

Käyttäjä öhkömönkiäinen kirjoittanut 26.11.2007 klo 22:38

No onhan se sellasella kuukausilipulla vähän halvempaa, kuin se 2,70e suunta, mutta kun saan koulumatkoihin niin hyvin kollegoilta kyydin kouluun ja teatteritreeneihin keskustaan kävelen(vaikka siihen meneeki se tunti per suunta, pitääpähän kuntoa yllä).Ni tarvitsisin bussia niiiiin harvoin etten oikein viittis sellasta bussilippua hankkia, mutta kenties asiaa pitäisi pohtia ja tutkia josko sittenkin hankkisin