KERTOKAA

KERTOKAA

Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. aloittanut aikaan 21.07.2010 klo 01:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. kirjoittanut 21.07.2010 klo 01:46

Moikka!

Mietin että voikohan masennus oireilla näin:

olen uupunut fyysisesti ja en saa itseäni liikkeelle,kaikki on raskasta jopa puhuminen,hetken iloitsen ja sitten hymy hyytyy taas ja kaikki on masentunutta siis mieli on maassa,olen joka päivä todella uupunut ja mikään ei tunnu miltään.
Yritän kovasti elää normaalisti ja haluaisin iloita ja elää täysillä,mulla on ihana lapsi ja mies joita rakastan ylikaiken,mutta itse olen kuin kuplan sisällä joka päivä,kaikki on kuin unta,pelkkää usvaa,mul ei ole itsemurha ajatuksia enkä toivo että kuolen,päinvastoin haluan elää ja toivoisin etten olisi näin hirveän uupunut.kilpirauhas-arvot on katsottu ja muutkin verikokeet on otettu eikä niis ole mitään poikkeavaa.Mitä enemmän mieleni on tyhjä ja maassa sitä uupuneempi olen.Liikuntaa harrastan joka päivä mutta sekään ei auta uupumukseen,välillä olen energinen ja iloa täynnä mut sit pian tämä uupumus ottaa kokonaisvaltasesti vallan ja sillon on tosi unelias olo.😯🗯️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.07.2010 klo 12:15

Heippa
Niin kyllähän nuo oireet on masennukseen viittaavia mutta suosittelen että
käyt lääkärissä ja varsinkin jos oireet pahenee.
Sillä masennus vie ihmiseltä todellakin voimat ja lamaannuttaa ihmisen toimintakyvyn
ja ajanoloon oireet pahenee.
Onkos sinulla mitään asioita jotka painaa mieltä???
Onko sulla ystäviä / kavereita jolle voisit kertoa iloja ja suruja??
sillä se helpottas ja auttas kun voi asioita toiselle kertoa.
Kaunista kesää sinulle