Kelan korvaama terapia loppuu. Ostopalvelulla eteenpäin?
Kelan korvaama terapia loppuu syksyllä kun täyteen tulee se 3 vuotta.
Todettu on jo että sitä on jatkettava että edes nykyinen toimintakyky säilyy.
Sossusta ei tietenkään ole apua(koskas olis ollu). He eivät suostu auttamaan ollenkaan.
Tiedän itsekin että jos en saa jatkaa terapiaa, romahdan. Se on koettu jo kerran aikaisemmin ja en ota sitä riskiä enää. Menin niin alas että henki oli lähteä.
Tykkään hirveästi mun nykysestä terapeutista mutta hän ei kuulu esim.kaupungin järjestelmään. On kait yksityinen…
Käyn kerran viikossa ja se on ollut sopiva tahti. Joskus kahden viikon välein. Ongelma on siinä etten itsekään pystyisi sitten sitä maksamaan. Kerta on 90 e ja kerro se neljällä niin 360 e kk!!!
😯🗯️. Ei tollasta summaa olis varaa maksaa vaikka kävis töissäkin.
Ollaan nyt puhuttu oman psykiatrin kanssa että jos kaupunki voisi ostaa sen ostopalveluna. Hän sanoi itse että on nykyään todella vaikea saada. Mutta keskustelee kollegojen kanssa miten hakemus kannattaa laatia että olisi edes mahdollisuus sen läpi menoon.
Kauheasti en oota.
Kysyisinkin teiltä että miten toi homma toimii? Tarviiko mun tehä mitään hakemusta vai tekeekö mun psykiatri sen?? Miten hyvin teillä mennyt läpi??
Ostopalvelusta mulla ei oo niin hyvää tietoa, vaikka yrittänyt penkoa. On niin monia versioita.
Mutta kiitoksia jo valmiiksi!!