Itselläni on tällä hetkellä hyvin vaikea tilanne menossa, eli koko asian hahmottaminen. Tuntuu että olen viimeinkin tullut siihen tilanteeseen elämässäni, jossa minun pitää pysähtyä.
Mietin mitä tämä kaikki tarkoittaa kohdallani, mietin menneisyyttä ja sitä miten olen mita ihmisiä -ja itseäni- kohtaan käyttäytynyt...moni asia on saanut selityksen ja silti toisaalta tuntuu että olen katkera.
Katkeria tunteita oma "viallisuus" aiheuttaa siksi, että alun alkaenkaan kortit jotka sain eivät olleet kovin hyvät.
Kun sitten olet lähtökohtaisesti tilanteessa, jossa et edes tiedä mikä pelin nimi on, et tosiaan voi osata pelata huonoja korttejasi oikein.
Näin kävi minulle ja monet sotkut, ongelmat, hengenvaaralliset tilanteet ja tunnemyllerrykset kuitenkin toivat mut tähän, luojan kiitos.
(=ymmärtäväinen avomies+pieni poika joka syntymällään pysäytti kaksisuuntaisen maailman kellot ja vihdoin tajusin mikä merkitsee)
Ymmärrän kyllä MIKSI olen tällainen kuin olen, miten monet eri tapahtumat ja oma mekanismini ovat siihen vaikuttaneet.
En kuitenkaan hahmota millainen mun tulisi olla, tai ehkä tarkennettuna KUKA mä olen -mä en ole osannut rakentaa sitä eheää persoonaa, vaan kaikki jäi jotenkin hajannaiseksi -en hahmota siis omaa persoonaani kokonaisuutena. Mä pystyn poimimaan itsestäni ikään kuin "ihmisrooleja" kuten "äiti" ja "opiskelija" mutta mä en näe itseäni kokonaisena.
Kauhean vaikea selittää...
Noh, kelailu vaiheessa olen ja olisi tosiaan mukava kuulla muilta mietteitä -tai ihan vaan esittäytykää niin tulee edes tunne ettei ole ihan ainoa moniongelmainen😉
Olisi myös kiva, jos meitä ilmaantuisi sellainen "porukka" että voitaisiin vaikka avoimessa keskustella, tukea, vaihtaa kuulumisia ja jaksamisia.