Kaipaan vain ymmärrystä.
Lapsuuteni vietin väkivaltaisen narsistiäitini jatkeena. Katkaisin välit vasta 30 vuoden tuhojen jälkeen, kaupan päälle menetin koko perheeni, 14 sisarusta. Lähdin lahkosta ja menetin ihmiset ympäriltäni. Erosin lasteni isästä, ja hän vei omaisuuteni. Koska en jaksanut taistella. Ja hänen sukunsa menetin luonnollisesti koska lähdin. Sain ihanan miehen, jonka äiti otti minut kuin omaksi tyttärekseen. Hän kuoli juuri, siis tämä äiti. Olen köyhä, opiskelen työmarkkinatuella. Koko ikäni olen kuunnellut haukkuja, pahoja puheita. Kertomuksiani lapsuuden väkivallasta ei uskota. Olen aina yrittänyt olla hyvä ja oikeudenmukainen, mutta olen kyynistynyt viime vuosina. En näe elämää elämisen arvoisena, koska se ei anna mitään. Jos saavutan jotain, joku julma ihminen saa sen minulta pois. En jaksa taistella pahoja ihmisiä vastaan. Jostain syystä naamassani lukee näkymättömin kirjaimin: käytä hyväksi ja hauku hulluksi päälle!. Pelkään ihmisiä. En mä syntynyt pelkäämään, mä opin pelkäämään. Minulla on tämä rakas mies. Ja ihanat lapset. Miksi se ei mulle riitä? Miks mä tarviin tulla kuulluksi ja ymmärretyksi muutoinkin? Varmaan pitäisi itse presidentin laatia lausunto, jossa myönnetään että mua on kidutettu, käytetty hyväks, paneteltu, mustamaalattu ja omaisuus viety. Ehkä mä silloin voisin päästä eteenpäin. Jos ihmistä haukutaan hulluksi kerta toisensa jälkeen, hänestä lopulta tulee hullu.