Kaikki kerrasta uusiksi, nyt täydellisen hukassa itseni kanssa
Hei kaikille!
Olen jo jonkin aikaa seuraillut tätä foorumia ja huomannut että täällä on aitoja ja välittäviä ihmisiä, joten päätin kirjoittaa omasta tilanteestani tänne. Ehkäpä se tuen hakeminen oli kuitenkin suurin syy.
Olen siis viimeisen vuoden aikana ns. puhdistanut pöytäni: avioero, irtisanoutuminen töistä, välien katkaiseminen lähipiiriin kuuluvaan ihmiseen joka on minua pitkään loukannut, muutto, kaveripiirin vaihto sekä uutta parisuhdetta varovaisesti aloittelemassa.
Nyt olen vain huomannut kuinka tyhjä oloni on ja osittain alkanut katumaan että tein kaiken näin nopealla aikataululla, ilmeisesti pääni ei vain kestänyt kaikkea muutosta.
Välillä on todella synkkiä ajatuksia aina rekan eteen ajamisesta tmv. Uusi parisuhteeni on tietoinen kaikista muutoksista ja haluaa tukea, MUTTA tuntuu etten ole itse valmis kahden aikuisen väliseen suhteeseen koska asiani vielä pahasti käsittelemättä.
Onko täällä ketään muuta joka olisi tehnyt samantyyppisen ’räjäytyksen’ elämälleen?
Olisi todella kiva kuulla muiden näkemyksiä tällaisesta tilanteesta jossa tunnut olevan niin totaalisen yksin ajatustesi kanssa.