Kaikki apu tarpeen
En saa apua. Vakavin ongelmani on unettomuus, vaikea masennus ja itsetuhoisuus. Yritin itsemurhaa viimeksi maaiskuyssa ottamalla yliannostuksen lääkkeitä. Yritykseni kuitenkin epäonnistui ja tulin tajuiini 10h myöhemmin ja hakeuduin saiiraalaan jossa minua pidettiin tahdonvastaisessa hoidossa kk. Unettomuuteen en saanut apua ja lääkitykseksi määrättiin Peratsin. Sen jälkeen unettomuus, masennus ja itsetuhoisuus ovat pahentuneet ja olen lisäksi alkanut kärsiä paniikkikohtauksista joide vuoksi en pysty menemään ihmisten ilmoille. Avohoitoni lopetettiin koska olen liian huonossa kunnossa päästäkseni vastaanotolle. Viimeisen kk aikana minut on useita kertoja viety ambulanssilla sairaalaan koska olen niin itsetuhoinen ja lähetetty sieltä kerta toisensa ilman mitään apua kotiin. 1,5vkoa sitten jouduin isäni pahoinpitelyn uhriksi ja viikko sitten menetin ainoan ystäväni eli 13v koirani. Ahdistus on kestämätön ja olen täysin uneton. Minut on viimeisen viikon aikana viety ambulanssilla sairaalaan kahdesti mutta en ole saanut mitään apua enkä päässyt osastolle.