julkisuuden henkilöiden sivuilla käymisestä
Olen erittäin ansioituneen julkisuuden henkilön tytär (julkisuuden henkilö on jo eläkkeellä). En ole siis elokuvan kellokosken prinsessa päähenkilö mutta isän prinsessa edelleen). Minua on aina suojeltu julkisuudelta perheessäni herkkyyteni vuoksi ja tehän ette ihmisenä tunne minua). Tänään oli lehdessä arkaluontoinen uutinen. Myönnän käyneeni eilen illalla Facebookissa erään julkisuuden henkilön sivuilla. Motiivinani oli, koska tiesin että voin käyttää lääkärimielikuvaa sevlitäksen eteenpäib. Näin hänestä unen taas. Hän yritti pelastaa minut huumeiden käyttäjä jengiltä siis unessa. Heräsin unesta josa hänenkin kaulansaoli katkennut. No eihän se ole totta. Kysymys kuuluukin: Saako julkisuuden henkilön lapsi käydä toisen julkisuuden henkilön sivuilla jotta viha ei kääntyisi itseään vastaan? Minusta saa. Tämä julkisuuden henkilö ei tunne minua naisena, enkä ole iskemässä häntä mutta en halunnut mennä sekaisin. En käytä huumeita tai alkoholia, mutta pelkäsin. Noudtinvan hänen kerran antamaansa hoito-ohjetta. Kuitenkin reaalielämssä luottamukseni asunnon omistajana voittaa huumejengien vuosi vain oma äitini. Ei minulla mielestäni ole mitään pahoiteltavaa. Jäin henkiin. Kuitenkin tänään minut pääomaa omaavana nujerretaan rooliin, jossa nähdään joku toinen ihminen. Minun äitini nostaa minut taas. Kuinka kauan tämä jatkuu?