Jokapäiväinen ahdistus…

Jokapäiväinen ahdistus...

Käyttäjä Naana99 aloittanut aikaan 16.01.2019 klo 21:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 16.01.2019 klo 21:08

Mua ahdistaa joka päivä tosi paljon ilman mitään syytä… Se on inhottavaa koska joudun oleen ihmisten seurassa ja esittään et kaikki on hyvin..

Oon yrittänyt viedä ajatuksia muualle mutta se ei auta. Olen myös ottanut lääkkeitä ahdistukseen muttei nekään auta.

Tää on alkanut ihan yhtäkkiä, ilman mitään tekijää…

Pahinta on, että kun mua ahdistaa, tuppaan syömään esim karkkia turruttaakseen oloa mutta kadun välittömästi sillä en saa kulutettua kaikkea ja pelkään lihovani, mikä teettää enemmän ahdistusta…

Kaipaisin kai vaan vertaistukea ja vinkkejä elämiseen ahdistuksen kourissa… ☹️

Käyttäjä Sasa3 kirjoittanut 17.01.2019 klo 13:27

Ikävä kuulla että Sinua ahdistaa päivittäin. Minulla on samanlaisia kokemuksia ja ahdistus invalidisoi minut täysin.Minua on helpottanut ulkoilu, musiikin kuuntelu ja rentoutuskasetit. Nykyään rentoudun myös kirjoja kuuntelemalla. Lääkkeet on hyvä apu joskin ei nekään heti auttanut. Jaksamista Sinulle
🙂

Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 19.01.2019 klo 14:21

Sasa3 kirjoitti 17.1.2019 13:27

Ikävä kuulla että Sinua ahdistaa päivittäin. Minulla on samanlaisia kokemuksia ja ahdistus invalidisoi minut täysin.Minua on helpottanut ulkoilu, musiikin kuuntelu ja rentoutuskasetit. Nykyään rentoudun myös kirjoja kuuntelemalla. Lääkkeet on hyvä apu joskin ei nekään heti auttanut. Jaksamista Sinulle
🙂

Hmm... Olen yrittänyt ulkoilua... Urheilua en saa harrastaa koska kärsin syömishäiriöstä, mutta pyrin aina viemään huomion muualle tavalla tai toisella. Jaksamista sullekin! 😍