Olen ihan shokissa, surullinen ja järkyttynyt. Lähisukulaisellani todettiin pahanlaatuinen aivokasvain. Tuonlaatuisia hoidetaan sekä leikkauksella että sädehoidolla. Leikkauksella ei yleensä saa kasvainta kokonaan pois, joten sädehoitoa tarvitaan varmasti. Elinajanennuste 3v->. Kyseessä on alle nelikymppinen perheenäiti, perheessä ala-asteikäisiä lapsia. Pelkään aivan kamalasti hänen ja koko perheen puolesta. Haluaisin niin kovasti auttaa, mutta en tiedä miten. Olen puhunut heidän molempien kanssa puhelimessa ja sanonut, että mulle voi aina soittaa jos tuntuu että haluaa jutella jonkun kanssa. Sanoin myös, että jos tarvitsevat ihan konkreettista apua esim. lastenhoidossa, autan mielelläni. Tuo pariskunta on itsekin ihan järkyttynyt ja hämmentynyt. En kykene keskittymään mihinkään, kun tuo pyörii mielessäni jatkuvasti. Olen niin surullinen ja peloissani. Mitä jos tuo nuori äiti menehtyy? Tiedän, että tuo on vain spekulointia ja on olemassa pieni mahdollisuus selvitä. Tosin erilaiset vauriot ja vammat ovat melko todennäköisiä, jos hengissä selviäisikin.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.