ja taas meni maa alta

ja taas meni maa alta

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 23.07.2008 klo 20:10 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ninnuska kirjoittanut 23.07.2008 klo 20:10

olen tapaillut mua nuorempaa miestä puolisen vuotta. Kaikkien huonojen mieskokemusteni, joita onkin tuuleteltu täällä, jälkeen olen ollut hyvinkin epävarma ja epäluuloinen häntä kohtaan. On ollut vähän on-off menoa mutta vihdoinkin viime viikot ovat tuntuneet aivan tajuttoman hyviltä ja olen vihdoin ruvennut ajattelee että ehkä tässä onkin jotain mistä pitää kiinni. Muutama päivä sitten hän sit kertoi että kun meillä oli off-jakso (muutama päivä) niin oli käynyt panemassa jotain toista joka nyt oli ilmoittanut että onkin raskaana.
Hän sanoo että haluaa jatkaa mun kanssa ja että rakastaa mua mutta luottamus on mennyt täysin mun puolelta. Olin kysynyt häneltä että onko hän löytänyt jonkun toisen ja hän valehteli että ei ole.
Mitä minä teen?
On niin inhottava olo kun ollaan puhuttu lapsista (mulla kax) ja mä olisin halunnut että hänen ensimmäinen olisi ollu meidän yhteinen mitä hänkin toivoo. Nyt kaikki mitä olen halunnut hänelle antaa on pilalla.
Luuletteko että tällaisen asian voi unohtaa ja jatkaa yhdessä? Toisaalta hän ei tehnyt mitään väärin koska emme olleet yhdessä. Mutta toisaalta hän valehteli kun kysyin asiasta ja tuli takas mun sänkyyn ties mitä mausteita kantaen.
Meillä on kaikin puolin hyvä suhde ja mun lapset tykkää hänestä kauheesti. Mutta jos otan hänet takaisin niin onko sekin vaara olemassa että hän päättääkin että haluaa olla oikea isä ja lähtee menee sen toisen luo???
Enkä muutenkaan enää usko sitä kaiken tän jälkeen. On vaan niin kamala ikävä.

Käyttäjä koiraneito kirjoittanut 29.07.2008 klo 23:54

Ikävä kuulla tuommoista tapahtuneen! ☹️

Niin, mitä tuohon jatkaako vai eikö jatkaa-kysymykseen tulee niin sinähän sen tietysti itse päätät että jatkatko vai et mut toisaalta miulla menis kyllä luottamus mieheen jos tuon ois tehny. ☹️ en tiedä, mie vaan monesti aattelen sen niin et jos mies pettää kerran ni onko mitään takeita ettei pettäis toistakin kertaa..? Ja niinku sanoit ni entäs sit jos hän päättääkin lähtee sen naisen luo joka on nyt hänelle vielä raskaanakin..? Toisaalta onko tää sun mies sit varma et se lapsi on hänen..? Meinaan että voihan se olla jonkun muunkin lapsi, mistä näistä koskaan tietää..

Sinuna kyllä menisin testeihin, sillä mistä voi tosiaankaan olla varma et onko hän tuonut jonkun taudin tullessaan? Mie oon noissa ite tosi varovainen ja miusta se että jos mies nyt sanoo et ei sillä naisella mitään tautia ollut ni voiko hänkään olla varma asiasta..? Sun tilanne on tosiaan todella ikävä ja varmasti vaikeaa senkin takia että jos lapses nyt kiintyy häneen ja sit hän kumminkin päättää ottaa ja lähtee ni siinä o nsit seuraava ongelma edessä. ☹️

Mutta, mie toivota siulle kaikkee hyvää ja jaksamista mitä ikinä päätätki sitte tehä! 🙂🌻

Käyttäjä helemi kirjoittanut 01.08.2008 klo 08:06

Vanha äiteeni ruukas sanoa, kun luottamus on kerran mennyt, on mennyt kaikki, se ei kasva uudestaan.
Jotenkin tuntuu, että mies on niitä "uhtuan sheimeikkoja", vailla minkäänlaista vastuuntuntoa, syö siinä pöydässä, missä on parhaat ruuat.

Käyttäjä valentinas kirjoittanut 05.08.2008 klo 10:02

Hei,

Kirjoitat, että olet aiempien mieskokemusten jälkeen epävarma ja epäluuloinen. Hyvä, että tunnistat itsessäsi nämä tunteesi ja asiat, jotka vaikuttavat uuden suhteenkin aloittamiseen, mutta myös muutoin elämääsi. Voisi olla hyvä järjestys aloittaa näiden tunteiden läpikäymisestä ja niistä toipumisesta vaikka ihan itsekseen... uusi suhde ei välttämättä palauta noin ylipäätään turvallisuuden tunnettasi.
Ja hmm.. siellä toisella naisella raskaus alkanut. Tämä lasta odottava nainen olisi siis mukana kuvioissa AINA, koska mieskin lapsen isänä. Et joka tapauksessa saa miestä enää pelkästään itsellesi, jaat hänet tulevaisuudessa toisen naisen ja lapsen kanssa vaikka hän jäisikin luoksesi. Sitäkö tahdot?

Kerrot, että sinulla on kaksi omaa lasta 🙂, hienoa, lapset ovat ihana asia, olen kolmen äiti, yh-elämää viettänyt noin 10 v ja kaikenlaisia kasvukipuja saanut käydä läpi 😉 irtosuhteita ja muuta yritystäkin...

Tunnet, siis elät; nauti elämästäsi...ansaitset hyvää 🙂🌻

-val