ja taas meni maa alta
olen tapaillut mua nuorempaa miestä puolisen vuotta. Kaikkien huonojen mieskokemusteni, joita onkin tuuleteltu täällä, jälkeen olen ollut hyvinkin epävarma ja epäluuloinen häntä kohtaan. On ollut vähän on-off menoa mutta vihdoinkin viime viikot ovat tuntuneet aivan tajuttoman hyviltä ja olen vihdoin ruvennut ajattelee että ehkä tässä onkin jotain mistä pitää kiinni. Muutama päivä sitten hän sit kertoi että kun meillä oli off-jakso (muutama päivä) niin oli käynyt panemassa jotain toista joka nyt oli ilmoittanut että onkin raskaana.
Hän sanoo että haluaa jatkaa mun kanssa ja että rakastaa mua mutta luottamus on mennyt täysin mun puolelta. Olin kysynyt häneltä että onko hän löytänyt jonkun toisen ja hän valehteli että ei ole.
Mitä minä teen?
On niin inhottava olo kun ollaan puhuttu lapsista (mulla kax) ja mä olisin halunnut että hänen ensimmäinen olisi ollu meidän yhteinen mitä hänkin toivoo. Nyt kaikki mitä olen halunnut hänelle antaa on pilalla.
Luuletteko että tällaisen asian voi unohtaa ja jatkaa yhdessä? Toisaalta hän ei tehnyt mitään väärin koska emme olleet yhdessä. Mutta toisaalta hän valehteli kun kysyin asiasta ja tuli takas mun sänkyyn ties mitä mausteita kantaen.
Meillä on kaikin puolin hyvä suhde ja mun lapset tykkää hänestä kauheesti. Mutta jos otan hänet takaisin niin onko sekin vaara olemassa että hän päättääkin että haluaa olla oikea isä ja lähtee menee sen toisen luo???
Enkä muutenkaan enää usko sitä kaiken tän jälkeen. On vaan niin kamala ikävä.