itsemurhista

itsemurhista

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 27.10.2018 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 27.10.2018 klo 19:14

Minun äitini teki niin
Tarkkaa syytä en tiedä…mutta olon on täytynyt olla huono…itse olen kokenut todella vaikealta tuntuneen eron. Olen ihmetellyt mistä toisinaan nousee ajatus itsemurhasta. Koskaan en ole yrittänyt sellasta .se ei ole minun juttu. Mutta jostaki toisinaan kun yksin olen ajatus nousee. Mulla on halu elää mutta olen kokenut paljon negatiivisia asioita. Kovia .rankkoja juttuja. Ahdistusta on välillä .mutta se on ohimenevää. Mutta inhottavia nämä ajatus joka lentää. Tapa ittes. Harvoin. N. Pari kertaa viikossa. Tiedän että se johtuu kovasta pettymyksestä minkä koin. Äitini teki itsarin. Jätti minuunkin varjon. Mutta haluan kokonaan pois tämmöset lentävät ajatukset. Tapa ittes. En. Minä en tee niin.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 28.10.2018 klo 14:16

huawei kirjoitti 27.10.2018 19:14
En. Minä en tee niin.

Kunnioitan.
Mutta voisitko sitten vaan antaa niiden ajatusten tulla, jos on tullakseen ja mennä sitten menojaan, koska et halua toimia niiden mukaan?

Käyttäjä huawei kirjoittanut 29.10.2018 klo 20:22

Toki annan ajatuksen vaan mennä. Mutta haluan sen kokonaan pois. Ehkä just niin ettei tekis numeroa ni ne vois sit jäähä kokonaan pois..tänään jouduin menemään sen tyypin talon ohi kuka aiheutti mulle pettymyksen. Ahdistus nousi pintaan...inhottava olo oli jonkin aikaa. 🙄