Olen miettinyt tätä ihan todellisena vaihtoehtona. Se on ainoa ulospääsy todellisuudesta. itsekästä kylläkin.
Miten enää elää ihmisarvoista elämää kun töitä ei ole, koulutus ei auta tuon robotiikan vuoksi ( josta olen paljon puhunut). Edellytykset elämään siis katoavat. Kansallisomaisuutta pikkuhiljaa myydään, kaikki yksityistetään jne…( mediassa olleet)
Terveydenhuolto loppuu ( se katetaan veroista, mistä niitä saadaan noiden syiden vuoksi )?
Pääsisi ainakin pois eikä tarvitsisi murehtia enää, yhteiskunta ei menetä yhtään mitään jos lähden. Kiitos siitä asiasta vastuullisille henkilöille. Elämän edellytykset häviävät koko ajan😭😭
Olen käynyt siellä psykalla, helpottaa vähän mutta se tekohengitystä. Todellisuus ja realismi tulevaisudesta ovat muuten läsnä. Ja se jos mikä saa pahan olon.😭😭
Onko muita vaihtoehtoja kuin itsemurha enää ?😭😭
Pyydän anteeksi, jos on ollut vaivaa kun teen näitä lankoja näinkin paljon, mutta helpottaa edes hetken…)
Mun ajatusmaailmassa elämästä suomessa tulee samanlaista kuin Afrikassa tai romaniassa😭
Kiitos kaikille ketkä luitte tämän. Olette ihania. Toivon että te löydätte syitä elää ja saatte hyvän elämän <3