Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2023 klo 13:52

Katsoin hsl reittioppaasta että minun täytyy lähteä jo klo. 8.30 jos meinaan ehtiä klo. 10.00 lääkärille maanantaina. Se on aika aikaisin, en tiedä kykenenkö menemään bussilla, toinen mahdollisuus on tilata kela taxi.

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2023 klo 12:02

On pilvinen päivä

taivas on tummanpuhuva

odotan milloin alkaa satamaan

ukkonen virittelee sävelmää

välillä taivaalla on vaaleita kohtia

alkaa satamaan

muttei kunnolla

mieli on maassa

kun odottelen sadetta

lopulta sataa kunnolla.

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2023 klo 17:33

Läheisyytesi on käsin kosketeltavaa

Olen epätietoinen

miten siihen suhtautua

todellisuudessa

olet kaukana minusta

ja kuitenkin niin lähellä minua.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2023 klo 07:07

Pikemiten kirjoitti:
Katsoin hsl reittioppaasta että minun täytyy lähteä jo klo. 8.30 jos meinaan ehtiä klo. 10.00 lääkärille maanantaina. Se on aika aikaisin, en tiedä kykenenkö menemään bussilla, toinen mahdollisuus on tilata kela taxi.

Mahdollisesti on niin sateista etten menekään bussilla, vaan tilaan kela taxin heti aamulla, etten kastuisi läpi märäksi mennessäni bussilta lääkärille, ja tullessani pois lääkäriltä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2023 klo 08:11

Tänään pitää soittaa edunvalvontaan ja pyytää rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2023 klo 15:46

Tänään olen ollut kotosalla, käynyt ulkona välillä tupakalla, muuten ole ollut hereillä mutta aamulla otin unet vastaan, koska heräsin vähän vaille 5.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2023 klo 08:21

heräsin 5 aikaan söin aamupalan ja otin aamulääkkeet ja kävin nukkumaan sohvalle, heräsin 20 yli 7 ja kävin suihkussa pesin hiukseni ja itseni. Puin päälleni ja aloin päiväni.

Tänään tulee sininauhalta työntekijä käymään, ja menemme kauppaan.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2023 klo 07:51

Tänään on kiva päivä, saan postissa paketin jossa on jääkaappimagneetteja, joka on sitä varten etten viitsinyt lähteä matkustamaan ruotsiin ja tanskaan asti ostamaan jääkaappimangeetteja.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2023 klo 09:30

Peliriippuvuus,

minua vaivaa,

kun en kyennyt olemaan pelaamatta,

vaikka olin laittanut eston peleihin.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2023 klo 06:11

Usein istun ja mietin elämääni ja muuta siihen sisältyviä astimuksia kuin asioita. Intuitioni toimii vain osittain kun on kyse aistimuksistani, loput aistimukset ovat mitä ovat, en ollut  tiedostanut niitä. Toisaalta kaikki aistimukset ovat enemmän ja vähemmän vaatimuksia, ja usein väkivaltaisia vaatimuksia. Sen huomaan kun kuuntelen musiikkia radiosta tai cd:ltä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2023 klo 10:54

Mielenkiintoista löytää uusia ystäviä elämäänsä, joiden kanssa voisin kehittää kivaa yhdessäoloa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2023 klo 08:41

Tänään tulevat sosiaalityöstä ja sininauhalta työntekijät sopimaan minun kotihoidostani. ja myöhemmin illalla tulee k-ruoka tuomaan minulle ruoka kuljetuksen, joka pitää sitten maksaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2023 klo 07:51

Kaikki menee hienosti. Sain ruokani kotiinkuljetettuna, oli painava laatikko, jos olisin mennyt kauppaan itse en olisi ostanut niin paljon kerralla.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2023 klo 12:59

Kävin kaupassa, ostin 2 ruusua, toinen keltainen ja toinen valkoinen.

Tänään kävi siivojat, eikä niillä mennyt kauaa siivoamiseen.

Minun pitäisi käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet, haisen.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2023 klo 06:32

Viking lotossa ei yhtään oikein. yleensä on edes yksi oikein. Aamu alkoi hyvin siitä huolimatta, nousin ylös ja nyt pitää saada aamupalaa.