Itsekirtiikki

Itsekirtiikki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.06.2023 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2023 klo 11:21

Hyvät ja huonot tavat pitävät yhtä ja en löydä oikeanlaista tapaa suhtautua nimenomaan nimenvaihdon aikaan saamiin elämäntilanteisiin, kuten tilasin uudelle nimelleni henkilökortin ja sain ajan poliisilaitokselle elokuun puolenvälin jälkeen antamaan uudet sormenjäljet ja nimikirjoituksen, joudun siis pärjäämään koko kesän ilman henkilöllisyyspapereita, ja kela korttini saattaa tulla minulle myöhässä jotta voisin käydä apteekissa, laboratoriossa, ja TT kuvauksessa, ja lääkärillä.

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2023 klo 12:35

Pesen tänään pyykkiä, kun alusvaatteet loppuvat kesken. Joudun menemään taloyhtiön pesulaan pesemään pyykkini, koska minulla ei ole omaa pesukonetta. Illalla kälyni ehkä soittaa että ovat tulossa käymään, siitä olisi ollut puhetta heidän viime vierailullaan. Joko tänään tai huomenna, he puhuivat sängyn ostamisesta syntymäpäivälahjaksi minulle ja siivoamisesta, kun tulee sukulaisia kylään kauempaa. Haluavat kuulemani mukaan käydä katsomassa miten päivänsankari asuu. Minulla on syntymäpäivät huomenna, mutta vietän niitä vasta lauantaina sukulaisten kanssa taloyhtiömme kerhotiloissa, jonne kälyni tuo ihan kaikenlaista, itse haen kaupasta jotain pientä purtavaa.

Käyttäjä Friendly kirjoittanut 09.06.2023 klo 12:36

Hyvää syntymäpäivää!

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2023 klo 14:16

Friendly kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!

Kiitos

Käyttäjä kirjoittanut 10.06.2023 klo 18:39

Syntymäpäiväjuhlat menivät hyvin, vieraat olivat tyytyväisiä, minä olin tyytyväinen. Nyt väsynyt olo. Sain syntymäpäivä lahjaksi uuden vuoteen. Se on vähän korkealla ja saan kiivetä sinne jotenkin vain, en tiedä vielä miten.

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2023 klo 06:18

Eilen ystäväni kävi kylässä, hän tuli pyörällä parin kilometrin matkan. Huomasin että pyörä oli minun, hän ei ole vielä maksanut sitä kun ei ole työssä.

Tänään tapaan asunto ohjaajani ja teemme yhdessä hakemuksen siivouksen saamiseksi useammin kuin kerran kuukaudessa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2023 klo 10:29

Huoltomies kävi ja selosti minulle miten suihkuni toimii. Olen käynyt 7 vuotta suihkussa ja en vieläkään tiennyt kuinka suihkuni toimii.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2023 klo 18:40

Kävin jäätelöautolla ostamassa mehujäätä, ja tulin kotiin syömään sitä, oli kylmää ja hitaasti suussa sulavaa, mutta jaksoin syödä yhden kappaleen kunniallisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2023 klo 09:19

Taas pyykkipäivä olen pessyt vaatteita pesulassa tänään, petivaatteet ja pyyheliinat pitää pestä erikseen, jonain muuna ajankohtana.

Söin taas yhden mehujään ja se ei sujunut yhtä hyvin kuin edellinen mehujään syönti sujui.

Käyttäjä kirjoittanut 15.06.2023 klo 09:15

Olen alkanut kirjoittamaan bloggia. Muuten olen ihan kunnossa pitkään aikaan. Minun pitäisi käydä suihkussa, mutta en löydä hiussolkeani mistään. Pitäisi laittaa hiukset kiinni.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.06.2023 klo 18:35

Nimenvaihto kuulostaa kyllä isolta urakalta, mutta jospa se on vaivan väärtiä. Mäkin odottelen aikaa poliisiasemalle, mutta onneksi kyse ei ole sen kummemmasta kuin passin uusimisesta.

Viestiketjun otsikkoasi vähän ihmettelin. Koetko että itsekritiikille on tarvetta?

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2023 klo 12:56

soroppi kirjoitti:Viestiketjun otsikkoasi vähän ihmettelin. Koetko että itsekritiikille on tarvetta?

Kyllä koen että itsekritiikille on tarvetta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.06.2023 klo 17:24

Pikemiten kirjoitti:

Kyllä koen että itsekritiikille on tarvetta.

Tekisi mieli kysyä miksi, mutta epäilen että et ehkä halua kertoa koska et ole sitä jo tehnyt.

Oli se mitä hyvänsä, varmaan itse kullakin (olisi itsekriittisyyteen aihetta) aika ajoin, mutta ei kai sentään kenelläkään aina ja koko aikaa 🙂

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 1 kuukausi sitten. Syy: Lisäys
Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2023 klo 08:45

Minulla on ensi viikolla vähän kiirettä, mutta kerkiän kyllä kaiken minkä tekeminen on tärkeää. Minun pitäisi käydä ensiviikon tiistaina poliisilaitoksella antamassa sormenjälki ja nimikirjoitus, kun vaihdon nimeäni. Se vähän jännittää kun pitäisi mennä vielä 10 päivän kuluttua hakemaan henkilöllisyyspaperinsa R-kioskilta. Se ois viimeinen päivä tätä kuuta.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2023 klo 07:47

Aurinkoista on ollut viime ajat, ja tuulista. Kuumuus käy voimilleni. Olen viime ajat nukkunut hyvin ilman peittoa, parvekkeen oven ollessa auki. Minulla on vain nuha, joka saattaa johtua allergiasta siitepölyjä kohtaan. Aamulla aamuaurinko paistaa suoraan sisään ikkunoista ja herään aikaisin, koska on valoisaa. Ei pidä valittaa kun on kesä. Välillä kaipaan sadetta, joka huuhtelee hölynpölyt pois ilmasta.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2023 klo 13:16

Olen aloittanut toisen bloggin. Kuuntelen rap-musiikkia radiosta, ja kirjoittelen tietokoneellani.