itketin yöllä kun lapset nukuvat
Olen eronut 2 vuotta ,mies jätti minut toiseen naiseen kansa asumaan. asunut 2 lastani kanssa ,olin töissä 8vuotta mutta otti loppun tilli vuoden alusta ja nyt olen lähihoitaja opiskelija. Minulla on lindolf velka noin 5tuhata euro ,maksan joka kk lindolf lasku noi 500 ja silti mulla on ulosto virasto maksu häiriö viellä handerspankista pitä maksa ensi vuoden alku (luulen niin tai kun on työtä.) Mulla oli ennen dna puhelin liitymä ja maksa joka kk 3 laskut dna:lta siihen kuulu mun tyttö puh+liitymä,mun puh+liitymä ja viellä yks lasku mistä en ymmärä onko liitymä + mitä?? Mutta silti maksan. Pari kk sitten lopetaa dna liitymä käytän sonera mutta silti dna tulee lasku joka kk , maksan ja maksan nyt sain 470lasku dnasta ! En ymmärä enkä tajuu mistä se lasku on se tulee intrum justila siis en todellä ymmärä mistä lasku tulee lisä ja lisä kaikki maailman lasku tulee minulle ! Minä en saa mistään apua , koulutus tuki kk riittää siihen lasku ja ruoka +asunto vuokra (nouse taas ensikuu 13) ja tyttöni on lukiossä pitä osta itse kirjat ja bussi kortti omaa vastulla. Olen niin loppu voima että itke joka yö . Miksi minun elämä on niin vaikea ? Minulla ei ole ketään joka on minun lähenen vaan lapseni ,olen ulkomaalainen joka asuu 25vuotta suomessa olen tehnyt työtä paljon maksa myös paljon vero,mutta en saa mitään sosiaalilta apua ,kerran kun jään työtön pyysin sosiaalilta apua asunto vuokrasta nainen sanoo mulle jos mulla ei ole raha maksa vuokra ja saab
n häätö asunnosta he tulee hakea minun lapset pois! 😭 en sen jälkeen enää halua käydään tai asioidaan sosiasli kansa mitään! 😭 minä yritän selvitaa joka päivä . Käyn koulun ja tulen kotiin ollaan lapset kansa ,en käy missään eikä käytää raha muita kun lapselle ruoka ja tyttölle hänen koulun kirja ja muut tarpeellisen , silti tuntuu että tulee joka vk jotain lasku ja joudun jotain ylimäärää asia, tyttö koulun reppu rikki,poijalle hanska rikki, tyttö tarvi laskukone koulun varten . Minä en osaa enää hymy 😭 tuntu että elämääni on aina alamäki, pystyn elää lapseni varten ja heita varten elään . Miksi minun elämä on niin vaikea, miksi mies jätti minua vaikka en ole tehnut hänelle mitään huono. Tuntuu että minulle ei ikänä voi olla onnellinen 😭