Menetin rakkaan puolisoni syövälle kuukausi sitten. Mieheni sairasti syöpää vain 1,5 vuotta ja nyt viimeiset kuukaudet tiesimme ettei lääketieteen puolelta ollut enää mitään tehtävissä. Mieheni oli 42-vuotias.Vaikka tähän oli osannut varautua, puolisoni poismeno ei tunnu yhtään sen helpommalta.Kaikenkaikkiaan koko mieheni sairastamisen aika oli melko draamaattista, järkytyksiä järkytysten perään. Juuri kun oli jostakin huonosta uutisesta ”toipunut” eikun uutta perään. Sitä vain mentiin ja elettiin aina eteenpäin, kaikesta pelosta huolimatta.
Nyt minusta tuntuu kuin puolet minusta olisi viety pois. Tuntuu etten osaa tehdä tavallisia arkiasioita kuin ennen, saan pakottaa itseni tekemään/suorittamaan asioita. Ja sitten kuin tekeminen lopuu olen taas kuin zombi. Turvallisuuden tunne siihen että elämä kantaa on kadoksissa, olen itse ihan hukassa
Olimme mieheni kanssa hyvin läheiset ja päivittäisen kosketuksen puute ja suukot joita ei enää ole sattuu ihan fyysisesti. Itkettää jatkuvasti ja olen huomannut masennuksen oireita itsessäni. Meillä on yhteinen lapsi 9v, jonka suru myös sattuu ja tuntuu etten oman suruni vuoksi osaa häntäkään tarpeeksi tukea. Välillä ajattelen että jos meillä ei olisi tätä yhteistä lasta, jättäisin tämän kipuni ja menisin hänen perässään. Minua pelottaa miten tästä selviän/mme? Jos annan periksi masennunko?
Kertokaa miten selviän, olin töistä pois kuukauden ja nyt palasin töihin.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.