Ihana syksy ja vielä ihanampi elämä
Pitkän pimeyden jälkeen tänä aamuna tuntui vihdoin hyvältä. Tuntui siltä, että elämä kantaa sittenkin ja mä selviän. niinpä aloin ihan tietoisesti miettimään, mistä kaikesta olen KIITOLLINEN tänään. Olen kiitollinen siitä, että ruokaa on riittänyt talousvaikeuksista huolimatta. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut viime yöt ja päivät levätä, ja se näkyy fyysisessä ja psyykkisessä hyvinvoinnissa. olen kiitollinen siitä, että kotini lähellä on ihana syksyisten lehtien peittämä rantatie. olen kiitollinen siitä. että kävelyetäisyydellä kodistani on kirjasto. Olen kiitollinen siitä, että tiedän että talousvaikeudet helpottuvat taas ensi kuun alussa, jolloin on myös mahdollista huolehtia omasta taloudesta toisin. Olen kiitollinen siitä,että YleAreenassa on hyviä ohjelmia, ja eilen katsoin siellä hyvän leffan. Olen kiitollinen siitä, etten ole tällä hetkellä töissä tai koulussa,vaan saan keskittyä lepäämiseen ja toipumiseen, ja ottaa vaikka halutessani päikkärit. Tänään aamulla on tuntunut hyvältä, ja siltä että tunnelin päässä on sittenkin valoa, ja että elämä kantaa kaikesta huolimatta. Olen kiitollinen tästä aamusta,ja tästä päivästä.🙂
Millaisia ilonaiheita teidän elämässä on ?