Hyviä asioita tänään

Hyviä asioita tänään

Käyttäjä Joie aloittanut aikaan 20.11.2016 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Joie kirjoittanut 20.11.2016 klo 19:35

Tänne voi kirjoittaa pieniä tai suuria ilonaiheita tai hyviä juttuja, joita tänään on tapahtunut. 🙂🌻

Aloitan kertomalla, että oon iloinen, kun mun pizza onnistui! Rahat on vähissä, joten tarvii tehdä ruokaa halvalla. Syön kasvispainotteisesti, vaikka lihaakin välillä. Sen takia koitan koko ajan keksiä innovatiivisia ruokia juureksista, koska ne on halpoja… tänään tein pellillisen pizzaa ja päälle omatekoista tomaattikastiketta, naurista, lanttua, sipulia, vähän parsakaalta ja fetajuustoa. Tuli vaik miten hyvää, jee!

Toinen asia, joka tänään nosti mielialaa kovasti, oli sählyharjoitukset. Oon alkanu pelaamaan sählyä vasta tänä syksynä ja se on kivaa. Oon muuten niin paljon yksin ja ihmisten kanssa jutteleminen on vaikeeta. On paljon helpompaa, kun ei tartte niinkään jutella, pelata vaan. Viikonloppusin tapaan usein vaipua synkkiin tunnelmiin. Sit ku tuun pelaamasta, oon aina kymmenen kertaa paremmalla tuulella ku sinne mennessä. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.12.2016 klo 23:07

Isän kanssa käyn välillä. Vielä kun se jaksaa. Yleensä kyllä voitan aika selvästi. 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2016 klo 15:17

+ Ostin joulukortteja kirjoiteltavaksi kavereille.
+ Jaksoin kävellä kilometrin lenkin.
+ Kaupassa käynti
+ Mä rakastan lanttulaatikkoa <3
+ Tää ketju! 🙂🌻
+ En joutunut väsyttäviin juhliin.
+ Vapaapäivä.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 06.12.2016 klo 16:04

minäitse89 kirjoitti 5.12.2016 23:7

Isän kanssa käyn välillä. Vielä kun se jaksaa. Yleensä kyllä voitan aika selvästi. 🙂

🙂👍 Mitä kentän vuokra maksaa? Jotain kympin tunti?

Tänään on ollu taas kurja olo, mutta hyvää oli se, että sain ekan joululahjan tehtyä: appelsiinihilloa. Oli kyllä aika homma kuoria kalvot pois appelsiiniviipaleista. 😟 En tee tätä lähiaikoina uudestaan. Eilen lainasin kirjastosta Neverland-elokuvan ja katsoin tänään loppuun. Minusta se oli hyvä. Siinä oli mielenkiintoisia henkilöhahmoja. En oo aikaisemmin nähny mitään Peter Pan -elokuvaa enkä kirjaakaan ole lukenut.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 06.12.2016 klo 22:28

Joie kirjoitti 6.12.2016 16:4

minäitse89 kirjoitti 5.12.2016 23:7

🙂👍 Mitä kentän vuokra maksaa? Jotain kympin tunti?

Tänään on ollu taas kurja olo, mutta hyvää oli se, että sain ekan joululahjan tehtyä: appelsiinihilloa. Oli kyllä aika homma kuoria kalvot pois appelsiiniviipaleista. 😟 En tee tätä lähiaikoina uudestaan. Eilen lainasin kirjastosta Neverland-elokuvan ja katsoin tänään loppuun. Minusta se oli hyvä. Siinä oli mielenkiintoisia henkilöhahmoja. En oo aikaisemmin nähny mitään Peter Pan -elokuvaa enkä kirjaakaan ole lukenut.

Kenttä makso 12€ tunti. Olen nähnyt myös tuon Neverlandin oli ihan ok. Tykkään sota-elokuvista paljon esim. uusi Hacksaw Ridge elokuva oli mun mielestä tosi hyvä. Suosittelen.🙂👍 On vaan aika raaka.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 07.12.2016 klo 11:44

satoshi kirjoitti 6.12.2016 15:17
+ Mä rakastan lanttulaatikkoa <3

Joo nam nam ku vaan kermaa on tarpeeksi. 😋 Mä teen joskus lanttulaatikkoa lihapullien kaveriksi, kun musta ne sopii hyvin yhteen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2016 klo 09:12

Joie
kirjoitti 7.12.2016 11:44

Joo nam nam ku vaan kermaa on tarpeeksi. 😋 Mä teen joskus
lanttulaatikkoa lihapullien kaveriksi, kun musta ne sopii hyvin yhteen.

Mä tykkään susta 😉 Pitääkin kokeilla lanttulaatikkoa lihapullien kanssa!

Käyttäjä Joie kirjoittanut 08.12.2016 klo 19:12

minäitse89 kirjoitti 6.12.2016 22:28

Kenttä makso 12€ tunti. Olen nähnyt myös tuon Neverlandin oli ihan ok. Tykkään sota-elokuvista paljon esim. uusi Hacksaw Ridge elokuva oli mun mielestä tosi hyvä. Suosittelen.🙂👍 On vaan aika raaka.

Eihän se paha hinta oo, jos pelaa jonkun kanssa niin 6e/naama. Sisältyikö mailavuokra vai onks teillä omat?

Mulle ei noi sotaelokuvat passaa ollenkaan. No, Tuntemattoman oon tietty nähny ja se riittää mulle. Toi Neverlandkin oli vähän liian hurja kun siinä tapeltiin ja yhdeltä lyötiin käsikin irti. 😯🗯️ Ja sen piti olla K12! Yksi kaveri oli kylässä jonkin aikaa sitten ja katsottiin Slummien miljonääri. Mä en nukkunu koko yönä sen jälkeen, kamalia juttuja siinä. 😭 Elokuvat vaikuttaa niin voimakkaasti, kun siinä on sekä kuva että ääni. Jos jotain järkyttävää ehtii nähdä, sitä ei saa helpolla pois mielestä. 🤔

satoshi kirjoitti 8.12.2016 9:12

Joie
kirjoitti 7.12.2016 11:44
Joo nam nam ku vaan kermaa on tarpeeksi. 😋 Mä teen joskus
lanttulaatikkoa lihapullien kaveriksi, kun musta ne sopii hyvin yhteen.

Mä tykkään susta 😉 Pitääkin kokeilla lanttulaatikkoa lihapullien kanssa!

☺️❤️🙂👍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.12.2016 klo 13:59

Joie kirjoitti 8.12.2016 19:12

minäitse89 kirjoitti 6.12.2016 22:28

Eihän se paha hinta oo, jos pelaa jonkun kanssa niin 6e/naama. Sisältyikö mailavuokra vai onks teillä omat?

Mulle ei noi sotaelokuvat passaa ollenkaan. No, Tuntemattoman oon tietty nähny ja se riittää mulle. Toi Neverlandkin oli vähän liian hurja kun siinä tapeltiin ja yhdeltä lyötiin käsikin irti. 😯🗯️ Ja sen piti olla K12! Yksi kaveri oli kylässä jonkin aikaa sitten ja katsottiin Slummien miljonääri. Mä en nukkunu koko yönä sen jälkeen, kamalia juttuja siinä. 😭 Elokuvat vaikuttaa niin voimakkaasti, kun siinä on sekä kuva että ääni. Jos jotain järkyttävää ehtii nähdä, sitä ei saa helpolla pois mielestä. 🤔

Joo, elokuvat vaikuttavat joihinkin tosi voimaakkaasti. Se on jotenkin välillä hieno fiilis, kun tulee elokuvateatterista. Siinä on saanut ajatukset hyvin pois itsestä. Oikeestaan elokuvat on tällä hetkellä parasta terapiaa ja kavereitten tapaaminen. Jotenkin tässä on käynyt sellasta elämän koulua, että osaa nyt arvostaa jotain ihan pieniä asioita. Ihan vaikka kun juo vichyä, niin siitä tulee hetkeksi aikaa hyvä olo. Ei se sen kummallisempaa tarvii olla.
🙂

Käyttäjä Joie kirjoittanut 10.12.2016 klo 17:50

minäitse89 kirjoitti 9.12.2016 13:59

Joo, elokuvat vaikuttavat joihinkin tosi voimaakkaasti. Se on jotenkin välillä hieno fiilis, kun tulee elokuvateatterista. Siinä on saanut ajatukset hyvin pois itsestä. Oikeestaan elokuvat on tällä hetkellä parasta terapiaa ja kavereitten tapaaminen. Jotenkin tässä on käynyt sellasta elämän koulua, että osaa nyt arvostaa jotain ihan pieniä asioita. Ihan vaikka kun juo vichyä, niin siitä tulee hetkeksi aikaa hyvä olo. Ei se sen kummallisempaa tarvii olla.
🙂

Joo... toi onki hyvä. Jos vois enempi nauttia käsillä olevasta hetkestä niin olis varmaan kaiken kaikkiaan helpompi olla. Lainasin taas kirjastosta monta uutta elokuvaa. Edellisiä en jaksanu katsoa alkua pidemmälle. Ne ei ollu niin kovin hyviä.

Tänään oli hyvää se, että kaupungilla käyminen sujui rauhallisin mielin, vaikka väkeä oli kauheasti liikenteessä ja kaupoissa oli ruuhkaista. Ostin paperipusseja, joihin ajattelin laittaa tekemäni marmeladikarkit, jotka nyt on kuivumassa. Ne on sievän näköisiä: punaisia punaviinimarjamehusta ja keltaisia appelsiinimehusta, mutta maku oli kyllä vähän mitäänsanomaton. 😋 Toivon mukaan ne maistuu sokeroinnin jälkeen kuitenki edes kohtuullisilta. Onhan sokeri kuitenki hyvää. 😀

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.12.2016 klo 18:41

minäitse89 kirjoitti 9.12.2016 13:59
Ihan vaikka kun juo vichyä, niin siitä tulee hetkeksi aikaa hyvä olo. Ei se sen kummallisempaa tarvii olla.
🙂

Pitääpä kokeilla! Mulla on varmaan jääkaapissa. 😀

Kävin tänään hiihtämässä. En jaksanut mitenkään erityisen hyvin ja palelin aika pahasti. Mut sen jälkeen oli kiva tulla kotiin, lämpimään suihkuun ja syömään.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 11.12.2016 klo 17:47

soroppi kirjoitti 10.12.2016 18:41
Kävin tänään hiihtämässä. En jaksanut mitenkään erityisen hyvin ja palelin aika pahasti. Mut sen jälkeen oli kiva tulla kotiin, lämpimään suihkuun ja syömään.

Oi ihanaa! Rakastan hiihtämistä, mut täällä rannikolla ei oo lunta vielä. Se ei oo kyl kiva, jos palelee...

Kävin valamassa pari kynttilää joululahjaksi ja katsoin elokuvan Chocolat. Se jotenkin helpotti oloa. Marmeladit on kuivumassa ja niitä pitäisi käännellä.

Käyttäjä yksinäinen28 kirjoittanut 11.12.2016 klo 18:40

päiväunet lyhyesti sanottuna....

Käyttäjä Joie kirjoittanut 19.12.2016 klo 14:20

yksinäinen28 kirjoitti 11.12.2016 18:40

päiväunet lyhyesti sanottuna....

🙂👍

Tänään on parasta se, että on helpompi olo. Olin viikonloppuna kyläilemässä yhden vanhemman pariskunnan luona, jotka on minua tukenu ja rukoillu puolestani. Oon saanu usein mennä heidän tykö, kun on niin paha olo, etten enää pysty olemaan. Melkein joka kerta vierailun jälkeen on paljon parempi olo ja toiveikkaampi mieli. 🙂 Näen taas toivoa ja hyviä asioita tämänhetkisessä elämässä. On tosi suuri siunaus, että on tämmösiä ihmisiä. ☺️❤️

Tänään sain viimiset joululahjat tehtyä: luumumyslin, kuorintavoiteen ja suklaanamusia. Torstaina olis tarkoitus lähteä vanhempien luo. Se kyllä ahdistaa vähän, mutta eiköhän se ihan hyvin mene.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.12.2016 klo 17:34

Onnellisia ne joilla on vielä vanhemmat elossa...😍
Ja muutama muukin kyläpaikka...😍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 20.12.2016 klo 11:31

Hyvä asia on, että olen saanut taisteltua tuon Temestan määrän päivässä kolmeen. Joka menee lääkärin määräyksen mukaan. Ehkä sitä toivoa vielä on. Eihän sitä kellään nyt liikaa ole, mutta pienikin ripaus riittää... 🙂